تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803526400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفدهمین یادواره شهدای شهر نراق برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: هفدهمین یادواره شهدای شهر نراق برگزار شد خبرگزاری پانا: هفدمین یادواره شهدای شهر نراق در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد.
۱۳۹۴ شنبه ۸ فروردين ساعت 08:56

خبرگزاری پانا+هفدهمین یادواره شهدای شهر نراق برگزار شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در این یادواره گفت: مجلس شهدا همواره دارای قداست و منزلت خاصی می باشد، شهدا پیش خدا آبرو دارند و در دنیا هر کس بخواهد آبرو پیدا کند به شهدا پناه می برد، شهدا پیش خدا آبرو دارند و به دیگران آبرو می بخشند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا تویسرکانی افزود: شهر نراق مهد شهدا و عالمان بزرگ بوده که این عالمان بزرگ همچون خورشید می درخشند. علامه ملا احمد نراقی و علامه ملا مهدی نراقی دو عالم بزرگوار، پدر و پسری که در حوزه های علمیه برای عرفا و عالمان اخلاق نگین درخشانی هستند اهل این شهر می باشند و خوشحالم که توفیق حضور در مجلس شهدای این شهر را پیدا کرده ام.
وی در خصوص وظیفه ما در قبال شهدا اظهار داشت: مهم ترین وظیفه ما در قبال شهدا این است که مطالعه قرآن، تلاوت قرآن، ارتباط با قرآن و تدبر در قرآن داشته باشیم و دلیل آن خیلی روشن است. چرا که مسلمان هویتش به قرآن بستگی دارد، عزتش به قرآن بستگی دارد و اگر قرآن نبود سید الشهدا هم شهید نمی شد، اگر قرآن نبود هیچ ولی از اولیاء خدا سیلی نمی خورد، زندان نمی رفت و با زهر کشته نمی شد. بنابراین همه این ها برای قرآن و در راه قرآن اتفاق افتاده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: اساس دین ما قرآن است، لذا حضرت فاطمه زهرا (س) می فرمایند: "من از دنیای شما مردم سه چیز را دوست دارم. اول قرآن است، دوم انفاق است و سوم نگاه به صورت پدرم حضرت محمد (ص) می باشد."
حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی با اشاره به بیان قرآن در خصوص آخر الزمان تصریح کرد: قرآن مجید برای آخر الزمان مسیر زندگی بشر را به گونه ای ترسیم می کند که در آن دوران روز به روز جبهه حق قوی تر و جبهه باطل ضعیف تر می شود. آخر الزمان عصر پیروزی حق و عصر نابودی باطل است. قرآن می فرماید: زندگی بشر هرچه به ظهور نزدیکتر می شود، وضعیت زندگی بشر از نظر گرایش به حق بهتر می شود، چون پیروزی حق در آخر الزمان اتفاق می افتد.
وی ابراز داشت: شما می بینید که در مذاکرات هسته ای شش کشور قدرت جهانی یک طرف هستند و ایران اسلامی و قدرتمند در طرف دیگر و فارغ از هر نتیجه ای که مذاکرات داشته باشد و چه به توافق برسیم و چه نرسیم، خود این صحنه دلیل عظمت ملّت ایران است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وضعیت حساس و پیچیده خاورمیانه و حمله عربستان به یمن تاکید کرد: پرچم یمن در آخر الزمان مورد تمجید و ستایش اهل بیت (ع) قرار گرفته است. حتی قیام مردم یمن در آخر الزمان از قیام مردم ایران هم مقدّس تر شمرده شده است و اهل یمن زمینه ساز ظهور حضرت خواهند بود.
حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی خاطر نشان کرد: قرآن جنگی را مقدس می داند که بین ظالم و مظلوم اتفاق بیفتد و کشور ما طرفدار مظلوم می باشد. حضرت علی (ع) می فرمایند: "شهدا، شهید راه دفاع از مظلوم هستند. دفاع از مستضعفین جهان راهیست که به ظهور منتهی می شود و شما می دانید که با تشریف فرمایی حضرت مهدی (عج) تحقق عدالت و نابودی ظلم صورت می پذیرد و این وعده قرآن است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن