تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820206115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش سعدالحریری به اظهارات دبیرکل حزب الله لبنان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: واکنش سعدالحریری به اظهارات دبیرکل حزب الله لبنان بیروت – ایرنا – سعدالحریری رییس حزب جریان المستقبل در واکنشی شتاب زده به اظهارات سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان باردیگر برتبعیت بی چون و چرای خود ازعربستان سعودی تاکید و از تجاوز ظالمانه آن علیه ملت یمن دفاع کرد.


به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری ملی لبنان، سعدالحریری در توئیتر باردیگر علیه جمهوری اسلامی ایران موضع گرفت و اما اعتراف کرد که تجاوز نظامی عربستان سعودی علیه یمن تحت عنوان توفان قاطع ضد ایران است.
ناظران معتقدند که با نزدیک شدن ایران و گروه 1+5 به توافق هسته ای ، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی تمام امکانات و تلاش خود را بکار گرفته تا مانع آن شوند و تجاوز نظامی به یمن در همین چارچوب قرار دارد.
رییس حزب جریان المستقبل بدون دقت در اظهارات دبیرکل حزب الله لبنان که با صراحت بر استقلال رای و تصمیم گیری حزب الله و لبنانی بودن مقاومت تاکید کرد، ادعاهای همیشگی خود را در خصوص روابط ایران و حزب الله تکرار کرد.
سعد الحریری تاکید کرد: هیچ چیز نمی تواند مانع روابط قوی ما با عربستان سعودی و دیگر کشورهای عرب حوزه خلیج فارس شود.
وی درعین حال خاطرنشان کرد: منافع لبنان از همه مسائل مهمتر است و ما هم بر ضرورت ادامه گفت وگوهای بین حزب الله و حزب جریان المستقبل برای حمایت از لنبان تاکید می کنیم.
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی تلویزیونی خود که جمعه شد ایراد کرد با تاکید به احترام به مواضع همه طرف ها در قبال تحولات منطقه حتی تجاوز ظالمانه عربستان سعودی علیه ملت یمن، ابراز امیدواری کرد که اختلاف مواضع تاثیری در امور داخلی لبنان نداشته باشد.
دبیرکل حزب الله تاکید کرد که به رغم اختلاف نظرها برای تامین منافع لبنان و حفظ آن از خطرها و تهدیدها گفت وگو با حزب جریان المستقبل ادامه می یابد.
وی از طرفداران مقاومت خواست تا تحت تاثیر برخی مواضع و سخنان تحریک آمیز قرار نگیرند و اجازه ندهند فتنه انگیزان در لبنان به اهداف خود دست یابند.
خاورم ** 1324



08/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن