تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804542181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چراغپور: کی روش قلق تیم ملی را بلد است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: چراغپور: کی روش قلق تیم ملی را بلد است
کارشناس فوتبال ایران معتقد است که در صورت تعویض کارلوس کی روش، یک تیم با برنامه و کار شده تحویل مربی دیگری می شود.

به گزارش "ورزش سه" جلال چراغپور راجع به بازی تیم ملی ایران در برابر شیلی گفت:

یک سیستم معتبر در فوتبال روز دنیا
در مورد سیستم بازی تیم ملی قبلا هم زیاد صحبت شده است، این یک سیتم من درآوردی نیست، بلکه یکی سیستم ها و استایل هایی که در دنیای روز فوتبال تدریس و استفاده می شود و در حال حاضر هم توسط کی روش برای فوتبال ما انتخاب شده است و ایشان هم قطعا با توجه به داشته های فوتبال ایران این سیستم را برای بازی های تیم ملی انتخاب کرده است.

کل تیم در حال پوشش یکدیگر
در بازی تیم ملی مقابل شیلی، که آخرین بازی ما بوده و می شود نهایت کار کی روش را در آن دید، دو خاصیت مثبت و یک خاصیت منفی به چشم می آمد، اولین خاصیت مثبت بازی تیمی ما، در انجام بازی در مقابل بود، یعنی کل تیم همه تلاش خود را می کردند که بازیکن و توپ به پشتشان راه پیدا نکند، یعنی اینکه نوع چینش و ایستادن و دوندگی بازیکنان به نوعی باشد که حریف در مقابل شان قرار بگیرد و کاملا برای بازیکنان ایران قابل دیدن باشند. همه تیم باید درون بازی و در حال پوشش یکدیگر باشند، موج مانند و لایه لایه مراقب حریف باشند، در این سیستم هرچه حریف پیشرفت کند تیم هم فشرده تر می شود.

فنر فشرده شده، باز می شود
اما خاصیت دوم مثبت دومی که در تیم ملی ما جا افتاده است و در بازی با شیلی در صحنه گل دوم و چند صحنه دیگر دیدیم این بود که سرعت باز شدن فنر جمع شده تیم ملی بسیار بیشتر از قبل شده است. در این بازی، اوج پختگی بازیکنان ما در انجام این سیستم دیدیم، البته من تاکید می کنم که این سیستم کونتر اتک یا ضدحمله نیست که با یک یا دو پاس توپ را به مهاجم برساند، این کوئیک اتک یا حمله از جلو است که با حداقل سه بازیکن و چند پاس موثر و نه اضافه، توپ را به هدف نزدیک می کند و من حس می کنم بازیکنان ایران کاملا در مورد این سیستم به خودباوری رسیده اند و می توانند خوب آن را اجرا کنند.

ضعف آمادگی جسمانی
اما بزرگترین ضعف ما در این بازی نیز عدم آمادگی جسمانی بازیکنان ایران بود که به نظرم تا حدود زیادی به سن این تیم برمی گردد. بازیکنان ما از دقیقه 75 دیگر بریده بودند و کاملا مشخص بود که بدن هایشان تحلیل رفته بود، در صورت پوشش این ضعف، تیم ملی ایران می تواند فوتبال به مراتب کامل تری را ارائه کند.

ایران دیگر به راحتی گل نمی خورد
به نوعی می توان گفت این بازی نشان می دهد که تیم ملی ایران به سختی گل می خورد. کارلوس کی روش چه بماند و چه برود این را به فوتبال ما یاد داد. خاصیت سخت گل خوردن، با توجه به داشته کنونی فوتبال ایران، اتفاق مثبتی بود که می شد توسط یک مربی مدبر و باهوش به فوتبال ما اضافه شود که توسط کی روش این اتفاق افتاد.

خیال مربی بعدی تیم ملی راحت است
من نم دانم کی روش می رود و یا می ماند ، هر انتقادی هم که به وی داشته باشم باید حقیقت را بگویم، وی از نظر فنی مربی بسیار سطح بالایی است و می بینیم که برای فوتبال ایران سیستمی را تجویز می کند که به دردش بخورد و مربی بعدی تیم ملی، خیالش راحت است که تیمی را تحویل می گیرد که سیستم دارد، درست بازی میکند و قرار نیست از صفر روی تیم کار شود. الان خیالمان راحت است که اگر کی روش نماند، یک تیم ملی بابرنامه وجود دارد که تحویل مربی دیگری بدهیم.

کی روش، قلق تیم ملی را بلد است
بعضی از مربیان هستند که در دنیای فوتبال، از کاریزمای خود به خوبی استفاده می کنند، یکی از آن مربیان همین کارلوس کی روش است، شما، بازی های جواد، آندو، حقیقی و خیلی های دیگر را ببینید که چگونه برای تیم ملی بازی می کنند. کاملا مشخص است که مربی از کاریزما، مدیریت، روانشناسی و ... خود استفاده کرده تا شرایط استفاده از بازیکنان را به نحو احسن احسن بالا ببرد و به این اصطلاحا می گویند "قلق کار" و کی روش نیز این را به خوبی می دانست.


1394/01/07 15:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن