تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799165727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در سال 93 فراتر از برنامه‌هایمان عمل کردیم/به دنبال میزبانی مسابقات جهانی هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئیس انجمن کشتی ناشنوایان:
در سال 93 فراتر از برنامه‌هایمان عمل کردیم/به دنبال میزبانی مسابقات جهانی هستیم
رئیس انجمن کشتی ناشنوایان عملکرد انجمن کشتی ناشنوایان در سال 93 را فراتر از برنامه ارزیابی و بیان کرد: عملکرد انجمن کشتی در این سال رضایت بخش بوده است.

در سال 93 فراتر از برنامه‌هایمان عمل کردیم/به دنبال میزبانی مسابقات جهانی هستیم
حمید گرشاسبی رئیس انجمن کشتی ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن کشتی ناشنوایان ابتدا در سال 93 برنامه‌های منظم و مستمری را برای ارتقا سطح کیفی ورزشکاران کشتی فرنگی و آزاد کار ناشنوا طراحی و تدوین کرده است. خوشبختانه برنامه‌های انجمن طبق زمان‌بندی‌ها اجرایی شده است. انجمن کشتی در سال 93 فراتر از برنامه عمل کرده است.


وی ادامه داد: کشتی گیران آزاد و فرنگی کار ناشنوا در سال 93 نسبت به سال‌های گذشته از لحاظ آمادگی و سطح فنی بسیار متفاوت با سال‌های گذشته در مسابقات شرکت کردند. 


گرشاسبی ادامه داد: در ابتدای سال 93 برنامه‌هایی در خصوص حضور تیم‌های ملی در مسابقات بین‌المللی و جهانی و برای کشتی گیران تدوین و طراحی کردیم. با حمایت فدراسیون ناشنوایان برای نخستین تجربه تیم‌های ملی کشتی ناشنوایان عازم رقابت شدند و عناوین شایسته ای را کسب کردند. 


گرشاسبی ادامه داد: مسابقات قهرمان کشوری متاسفانه بیش از سال 93 برگزار نشده است. به دلیل عدم برگزاری مسابقات قهرمان کشوری کشتی ایران ناشنوا مستعد از سوی انجمن و مدیران تیم‌های ملی شناسایی نشوند.


وی افزود: حضور ملی پوشان در اردوهای تیم ملی پیش از سال 93 به صورت گزینشی و سلیقه‌ای بوده است. خوشبختانه در سال جاری با برگزاری مسابقات قهرمان کشوری، قهرمانان و افراد مستعد و برتر از سوی انجمن و مدیران تیم ملی شناسایی شدند و به اردوهای تیم ملی دعوت شدند. 


گرشاسبی افزود: برگزاری مسابقات قهرمان کشوری علاوه بر کشف افراد مستعد سبب ارتقا سطح فنی کشتی گیران ناشنوا شده است. کشتی گیران در سال جاری 93 با حضور در مسابقات قهرمان کشوری آمادگی جسمانی و سطح اعتماد به نفسشان را برای حضور در میادین معتبر بین‌المللی نیز افزایش دادند. 


رئیس انجمن کشتی ناشنوایان افزود: اولین دوره برگزاری مسابقات قهرمان کشوری 70 کشتی گیر ناشنوا از این رقابت‌ها استقبال کردند خوشبختانه در دوره‌های بعدی مسابقات قهرمان کشوری تعداد 170 کشتی گیر ناشنوا از این مسابقات استقبال کردند.


گرشاسبی ادامه داد: برنامه‌های مناسب و منظم انجمن کشتی ناشنوایان در سال 93 زمینه‌های لازم برای رشد و شکوفایی این رشته را در کشور را فراهم کرده است.


افراد علاقه‌مند به کشتی به نسبت سال‌های گذشته افزایش یافته است این مسئله آینده‌ای روشن برای کشتی ناشنوایان رقم می‌زند.


رئیس انجمن تصریح کرد: انجمن کشتی ناشنوایان برنامه‌ای در خصوص برگزاری لیگ کشتی ناشنوایان را در کشور دارد تاریخ برگزاری لیگ به صورت قطعی مشخص نشده است. برای تحقق و اجرایی شدن برنامه برگزاری لیگ، نیاز به افزایش تعداد کشتی گیران و آمادگی استان‌های کشور داریم. تاکنون تعداد علاقه‌مندان و کشتی گیران ناشنوا در کشور در حد برگزاری لیگ نیست.


وی افزود: انجمن کشتی ناشنوایان با حمایت و پشتیبانی فدراسیون ناشنوایان بدنبال میزبانی مسابقات جهانی کشتی آزاد و فرنگی در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در تهران است.


گرشاسبی ادامه داد: فدراسیون ناشنوایان درخواست میزبانی مسابقات را داده است. فروردین ماه 94 نتیجه نهایی در خصوص موافقت یا رد تقاضای فدراسیون در خصوص میزبانی مسابقات جهانی در تهران مشخص می شود.


وی افزود: انجمن کشتی ناشنوایان در سال 93 عملکرد متفاوتی به نسبت سال های گذشته داشته است. در سال 93 برنامه هایمان بصورت کامل اجرایی شده است. از عملکردمان در این سال بسیار رضایت داریم و امیدواریم توجه و پشتیبانی مالی از فدراسیون ناشنوایان و انجمن های تحت پوشش در سال 94 افزایش یابد.


*به دنبال میزبانی مسابقات جهانی هستیم/فروردین ماه مسابقات قهرمان کشوری برگزار می کنیم


حمید گرشاسبی در ادامه بیان کرد: انجمن کشتی بدنبال میزبانی مسابقات جهانی در خردادماه 94 است.


وی بیان کرد: کشتی گیران ناشنوا در سال 93 از لحاظ فنی و سطح آمادگی رشد کرده اند. انجمن مرحله اول مسابقات قهرمان کشوری را در سال 93 برگزار کرده است. مرحله دوم مسابقات قهرمان کشوری طبق برنامه ریزی انجمن کشتی پس از ایام تعطیلات فروردین ماه برگزار می شود.


وی ادامه داد: پس از پایان مسابقات قهرمان کشوری کشتی گیران آزغد و فرنگی کار برتر از سوی مدیران تیم های ملی به اردوهای آماده سازی تیم های ملی دعوت می شوند.


گرشاسبی افزود: انجمن کشتی ناشنوایان و مدیران تیم های ملی به دنبال تشکیل تیم های ملی کشتی پرقدرت هستند، از این رو برنامه هایی در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی در سال 94 دارد.


وی افزود: نفرات قهرمان و منتخب به اردوهای پایانی و نهایی تیم های ملی دعوت و تمرینات پایانی و نهایی مسابقات جهانی را انجام می دهند.


گرشاسبی ادامه داد: مرحله نخست اردوهای آماده سازی تیم ملی اعزامی به رقابت های جهانی 10 اسفند ماه سال 93 برپا شده است. پس از تعطیلات ایام نوروز مرحله دوم اردوهای آماده سازی تیم ملی برپا می شود.


وی افزود: اردوهای تیم ملی در فروردین ماه 94 بصورت مستمر و به مدت 15 روز در تهران برپا می شود. البته به احتمال فراوان اردوهای آماده سازی علاوه در تهران، در 2 شهرستان کشور نیز برپا می شود.


رئیس انجمن افزود: مسابقات جهانی خردادماه 94 برگزار می شود. مکان برگزاری مسابقات به طور دقیق مشخص نشده است. انجمن کشتی با همکاری فدراسیون ناشنوایان درخواست میزبانی مسابقات جهانی را ارائه کرده است. در صورت موافقت، مسابقات جهانی خردادماه 94 در تهران برگزار می شود.


وی افزود: کشتی گیران ناشنوا در سطح فنی مناسبی قرار دارند. تیم های ملی کشتی ناشنوایان در مسابقات جهانی پتانسیل کسب عنوان قهرمانی و قرار گرفتن در یکی از سکوهای برتر مسابقات را دارند. انجام تمرینات منظم و برپایی اردوها بصورت مستمر تا شروع رقابت های جهانی، زمینه موفقیت ملی پوشان را در مسابقات جهانی فراهم می کند.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

نفرات برتر اوزان مختلف کشتی آزاد و فرنگی مشخص شدند
حسن حبیبی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال منصوب شد
میزبانی مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا، مهم‌ترین رخداد پیش روست
انتصاب نایب رئیس جدید فدراسیون تنیس روی میز از بین اهالی کشتی
ایران میزبان المپیک تابستانی 2021 ناشنوایان خواهد شد
روح اله دل‌انگیز سر مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان شد
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ناشنوایان منصوب شد
ایران خواهان میزبانی مسابقات جهانی ناشنوایان در رشته‌های مختلف شد




۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن