تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798419354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی دلچسب ایران برابر شیلی در آغاز تور خداحافظی کارلوس کیروش |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پیروزی دلچسب ایران برابر شیلی در آغاز تور خداحافظی کارلوس کیروش
تیم ملی کشورمان در نخستین دیدار خود در اردوی اروپاییاش موفق شد تیم ملی شیلی را با نتیجه ۲-۰ شکست دهد. نکونام و امیری در هر نیمه برای ایران گلزنی کردند تا کارلوس کی‌روش در آخرین روزهای حضور روی نیمکت تیم ملی کارش را با پیروزی پشت‌سر بگذارد.
کد خبر: ۴۸۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۰ - 27 March 2015


تور خداحافظی کارلوس کی‌روش با نیمکت تیم ملی کشورمان از ساعت ۲۳:۳۰ امشب با دیدار دوستانه ایران و شیلی در ورزشگاه کوچک ان-وی آره‌نا اتریش آغاز شد. دیداری که به دلیل مرگ دو خبرنگار ایرانی با یک دقیقه سکوت برگزار شد.


به گزارش تابناک، تیم ملی کشورمان در اولین دیدار رسمی خود بعد از جام ملت‌های آسیا در اتریش به مصاف تیم ملی شیلی، یکی از تیم‌های خوب جام‌‌‌جهانی گذشته رفت. درحالی که تیم ملی کشورمان پیش از جام‌جهانی و جام‌ملت‌های آسیا از فقدان بازی تدارکاتی مناسب رنج می‌برد در روزهایی که کارلوس کی‌روش با تیم ملی در حال خداحافظی است دو بازی تدارکاتی با تیم‌های سطح یک فوتبال دنیا مانند شیلی و سوئد بازی می‌کند. بازی ایران با شیلی یکی از دو بازی دوستانه تیم ملی در این روزهاست که از آن به عنوان آخرین بازی هایی که کارلوس کی روش روی نیمکت ایران می نشیند، یاد می شود. 


شیلی در ترکیب اصلی خود مقابل ایران از سه ستاره خود یعنی آرتور ویدال، الکسیس سانچز و داوید پیزارو استفاده نخواهد کرد. که از این میان پیزارو به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داد، در ترکیب ثابت تیم ملی ایران نیز مرتضی پورعلی گنجی، پدیده ایران در جام ملت ها، حضور ندارد و به جای وی پژمان منتظری به ترکیب اصلی بازگشت.


تیم ملی ایران:
علیرضا حقیقی، سید جلال حسینی، پژمان منتظری، هاشم بیک زاده، وریا غفوری، وحید امیری، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، رضا قوچان نژاد


سرمربی: کارلوس کی روش


تیم ملی شیلی:
کلودیو براوو، انزو روکو، ادواروو وارگاس، مارک گونزالز، خوان کرنخو، ماتیاس فرناندس، رودریگو میلار، گنزالو خارا، فابیان اوریانا، خوسه پدرو فوئنسالیدا و اریک پولگار


سرمربی: خورخه سامپائولی


شرح گل:
1 – 0 (ایران) : باز هم استفاده از ضربات ایستگاهی در تیم ایران تحت رهبری کی روش جواب داد و کرنر ارسالی از جناح چپ که توسط آندرانیک تیموریان ارسال شد، با فرصت طلبی جواد نکونام و حضور به موقع وی در محوطه شش قدم شیلی همراه شد و ضربه بغل پای وی گل اول را برای ایران رقم زد. این گل در دقیقه 21 به ثمر رسید.


گزارش بازی:


۱۵:۰۰  اولین موقعیت جدی بازی را شیلیایی‌ها ایجاد می‌کنند و این ماتیاس فرناندز بود که با یک شوت سرکش از پشت محوطه جریمه دروازه حقیقی را تهدید می‌کند.


۱۷:۰۰  یک توپ‌ربایی عالی از مسعود شجاعی با حرکت عرضی او در محوطه جریمه همراه است اما دریبل‌های شجاعی در محوطه جریمه جواب نمی‌دهد و موقعیت از دست می‌رود. اگرچه بازیکنان ایرانی معتقدند که سرنگونی شجاعی در محوطه جریمه پنالتی بود اما داور مسابقه چنین اعتقادی ندارد.


۲۱:۰۰  ارسال اشکان دژاگه از پشت محوطه جریمه با ضربه سر قوچان‌نژاد همراه می‌شود اما با دخالت بازیکنان شیلی توپ به کرنر می‌رود.  
۲۱:۰۰  گل برای ایران. کاپیتان جوادنکونام روی کرنر آندو دروازه کلودیو براوو را گشود تا شب رکوردشکنی خود در تعداد بازی‌های ملی را با یک گل دیدنی جشن بگیرد. بازهم یک ارسال دیدنی از آندرانیک تیموریان پایه‌گذار گل ایران بود و جواد نکونام در نقطه کور محوطه جریمه توپ را به تور دروازه شیلی می‌دوزد.


۲۹:۰۰   باز هم ضربه ایستگاهی برای ایران خلق موقعیت کرد اما ضربه سر سیدجلال حسینی توسط براوو مهار شد.


۳۳:۰۰   مسعود شجاعی پس از دریبل چند مدافع شیلی فرصت خوبی را ایجاد کرد اما تعلل وی باعث از دست رفتن این موقعیت شد.


۳۸:۰۰   سهل انگاری مدافعان ایران روی توپ ارسالی از جناح راست، موقعیت خطرناکی را برای شیلی به وجود آورد که ضربه روی پای مهاجم شیلی با فاصله کمی از کنار تیر عمودی دروازه ایران به بیرون رفت.


۴۳:۰۰  توپ ارسالی از جناح راست شیلی در محوطه جریمه ایران فرستاده شد که ضربه سر مهاجم تیم ملی شیلی را که از روی خط شش قدم زده شد را علیرضا حقیقی با یک واکنش فوق العاده دفع کرد.



پایان نیمه نخست با برتری یک بر صفر ایران


۴۶:۰۰  حمله سریع تیم ملی ایران با پاس عرضی گوچی همراه شد و شجاعی را در موقعیت خوبی قرار داد اما ضربه شجاعی از کنار دروازه شیلی به بیرون رفت.


۴۹:۰۰  ضد حمله سریع ایران، با پاس سریع شجاعی ادامه پیدا کرد و گوچی که با حرکت سریع در عمق دفاع شیلی رخنه کرد و با پاسی عرضی در محوطه جریمه شیلی، امیری را صاحب توپ کرد و ضربه وحید امیری، گل دوم را برای ایران به ارمغان می آورد. این گل در دقیقه 50 به ثمر رسید.


۵۸:۰۰   ماتیاس فرناندز، پشت محوطه جریمه ایران صاحب توپ شد که شوت محکم وی از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن