تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819252744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير ورزش درگذشت دو خبرنگار را تسليت گفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ فروردين ۱۳۹۴ (۲۱:۵ب.ظ)
وزير ورزش درگذشت دو خبرنگار را تسليت گفت موج -وزير ورزش و جوانان در پيامي، درگذشت دو خبرنگار ورزشي را در سانحه سقوط هواپيماي آلماني تسليت گفت.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از پايگاه خبري وزارت ورزش و جوانان، در پيام محمود گودرزي آمده است: "خبر درگذشت ميلاد اسلامي و حسين جوادي از خبرنگاران جوان و فعال حوزه ورزش در سقوط هواپيماي آلماني مايه تاسف و تاثر است.
درگذشت اين دو عزيز را تسليت مي گويم و براي خانواده‌هاي داغدار ايشان و جامعه ورزش و رسانه کشور آرزوي صبر و سلامتي دارم. از درگاه ايزد متعال مي‌خواهم در ايام معنوي فاطميه، غفران الهي و رحمت خود را بر اين دو عزيز از دست رفته جاري سازد."
مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ورزش و جوانان نيز اين ضايعه غم‌انگيز را به جامعه ورزش و رسانه کشور تسليت مي گويد و براي خانواده محترم اسلامي و جوادي و همکاران ايشان در خبرگزاري تسنيم و روزنامه وطن امروز آرزوي صبر و طول عمر دارد.
ميلاد اسلامي و حسين جوادي که براي پوشش خبري بازي هاي تدارکاتي تيم ملي و پوشش خبري ال‌کلاسيکو به اروپا رفته بودند، روز گذشته در سانحه سقوط هواپيماي آلماني جان خود را از دست دادند. اين هواپيما از شهر بارسلون اسپانيا راهي دوسلدورف آلمان بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن