تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819601525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی: اگر خلبان «جرمن وینگز» مسلمان بود، هیاهو می‌شد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی: اگر خلبان «جرمن وینگز» مسلمان بود، هیاهو می‌شد
خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی: اگر خلبان «جرمن وینگز» مسلمان بود، هیاهو می‌شد خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی روز پنج‌شنبه اذعان کرد که اگر خلبان هواپیمای سانحه‌دیده آلمانی مسلمان بود، رسانه‌های غربی جنجال به پا می‌کردند.


به گزارش فرهنگ نیوز، روز پنج‌شنبه بازپرس پرونده سقوط هواپیمای خطوط هوایی «جرمن وینگز» اعلام کرد که «آندرس لوبیتز» کمک خلبان هواپیمای سانحه‌دیده این شرکت، عامل سقوط این هواپیما بوده است.

این هواپیمای مدل ایرباس 320 که از بارسلون اسپانیا راهی دوسلدورف آلمان بود، روز سه‌شنبه در بخش فرانسوی آلپ سقوط کرد و تمامی 150 سرنشین آن، از جمله دو خبرنگار ایرانی، کشته شدند.

امروز اعلام شد که لوبیتز زمانی که خلبان اصلی در کابین حضور نداشته، درب را بسته و هواپیما را عمدا ساقط کرده است. با این حال، بازپرس پرونده می‌گوید حادثه تروریستی نبوده و در حال بررسی دلیل این اقدام از سوی کمک خلبان، از جمله احتمال افسردگی و مشکلات روحی وی هستند. (جزئیات بیشتر)

اعلام جزئیات سانحه هوایی ایرباس 320، موجب شد تا بسیاری در شبکه‌های اجتماعی بنویسند که اگر خلبان مسلمان بود، قطعا این حادثه تروریستی اعلام می‌شد و جنجالی خبری به راه می‌افتاد.

حتی خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی نیز به این مسئله اذعان کرد و در توئیتر نوشت: «فقط کافی بود اسم این کمک خلبان محمد، علی، حسن... غیره بود. چه هیاهویی می‌کردند اینجا رسانه‌ها. اما الان: افسرده بوده‌ و اینا.»

تروریستی بودن حادثه سقوط هواپیمای آلمانی در حالی امروز رد شد که مقامات مسئول پرونده در ابتدا این موضوع را یکی از فرضیه‌های مورد بررسی اعلام کرده بودند.

منبع: فارس


94/1/6 - 19:51 - 2015-3-26 19:51:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن