تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805327471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گام بزرگ بارسا / صدر جدول در تسخیر آبی اناری ها


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: گام بزرگ بارسا / صدر جدول در تسخیر آبی اناری ها تهران - ایرنا - دیدار سرنوشت ساز هفته بیست و هشتم لالیگای اسپانیا با برتری بارسلونا به پایان رسید تا این تیم هم انتقام دیدار رفت این رقابت ها را از حریف دیرینه خود بگیرد و هم فاصله امتیازات خود را با رئال مادرید به چهار امتیاز برساند.


به گزارش ایرنا، در این دیدار که به قضاوت "آنتونیو میگل متیو لاوس" در ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه 2 بر یک مقابل حریف خود به برتری رسید.
دو تیم در حالی به میدان رفتند که بارسلونا در هفته های اخیر توانست صدر جدول از رئال مادرید بگیرد و با یک امتیاز بیشتر در پایان هفته بیست و هفتم بالاتر از سفیدپوشان پایتخت بایستد.
تیم میزبان یعنی بارسلونا در این دیدار با ترکیب براوو، دنی آلوس، آلبا، پیکه، ژرمی متیو، ماسکرانو، اینیستا، راکیتیچ، سوارز، نیمار و مسی به میدان رفتند و رئال مادرید هم با کاسیاس، په په، راموس، کارواخال، مارسلو، کروس، مودریچ، ایسکو، گرت بیل، رونالدو و بنزما در برابر آبی اناری ها صف آرایی کرد.
در دقیقه 3 همکاری خوب سوارز و اینیستا موقعیت مناسبی برای بارسایی ها ایجاد کرده که پاس رو به بیرون اینیستا نتیجه ای جز یک کرنر در بر نداشت.
نفوذ مارسلو مدافع برزیلی رئال مادرید از جناح چپ در دقیقه 12 و پاس عمقی او بنزما را در موقعیتی مناسب قرار داد که او نیز با یک پاس به دهانه دروازه رونالدو را صاحب موقعیت کرد اما ضربه این بازیکن با برخورد به تیر دروازه رئال مادرید را از رسیدن به گل محروم کرد.
پانزده دقیقه نخست بازی سرعت بالایی نداشت و دو تیم با احتیاط تلاش کردند با پاس های تک ضرب و به دور از بازی احساسی به دروازه حریف نزدیک شوند.
سوارز در دقیقه 19 بازی روی یک نفوذ موفق شد ضربه ای ایستگاهی برای بارسلونا بگیرد که همین موقعیت روی ارسال دقیق لیونل مسی با ضربه سر "جرمی متئو" مدافع پیش تاخته بارسا به گل نخست بازی بدل شد.
در دقیقه 21 این دیدار په په مدافع پرتغالی رئال مادرید در پی خطا روی سوارز نخستین کارت زرد این دیدار را دریافت کرد که ضربه ایستگاهی مسی با برخورد به مدافعان رئال مادرید راهی کرنر شد.
رئال مادرید که با بازگشت لوکا مودریچ و سرخیو راموس تا حدودی از مشکلات هفته های اخیر خود در خط میانی و دفاعی رها شده بود رفته رفته خود را به دروازه حریف نزدیک می کرد اما شتابی برای رسیدن به گل نداشت و بازی نسبتا کند پیش می رفت.
دقیقه 28 بازی سوارز خطای دقایق پیش په په را جبران کرد و با متوقف کردن مدافع رئال دومین کارت زرد بازی را از آن خود کرد.
در دقیقه 31 بازی ضربه سوارز در محوطه جریمه، نیمار را در موقعیتی تک به تک با دروازه بان رئالی ها قرار داد که ناکامی او در کنترل توپ و ضربه زدن باعث شد توپ به آرامی در اختیار کاسیاس قرار گیرد.
از دست دادن این موقعیت برای بارسایی ها، سفید پوشان پایتخت را در موقعیت ضد حمله قرار داد تا در همان دقیقه 31 ، کریم بنزما با یک پاس پشت پای استادنه، رونالدو را در موقعیت مناسب قرار دهد و او نیز با یک ضربه توپ را به قعر دروازه بارسا فرستاد تا نتیجه بازی مساوی شود.
دردقیقه 37 بازی رونالدو مهاجم رئالی ها به سمت دروازه بارسا نفوذ کرد که تعادل او به هم خورد داور بازی به خاطر تمارض کارت زرد را به مهاجم رئال مادرید نشان داد و جوردی آلبا مدافع بارسلونا هم در این صحنه در پی اعتراض به داور بازی کارت زرد دریافت کرد.
کریس رونالدو در دقیقه 43 بازی شوت سنگینی را راهی دروازه تیم میزبان یعنی بارسلونا کرد که واکنش خوب براوو ضربه او را به کرنر فرستاد.
سرخیو راموس هم در دقیقه 45 به دنبال خطا روی بازیکن حریف از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.
آمار بازی در نیمه نخست نشان می داد که رئالی ها با پنج موقعیت گل در برابر دو موقعیت بارسایی ها در نیمه اول فرصت بیشتری برای تغییر نتیجه داشتند اما تلاش دو تیم در پایان نیمه نخست نتیجه جز مساوی در پی نداشت.
اتفاقات نیمه دوم بازی هم با نفوذ زیبای نیمار جناح راست خط دفاعی رئال آغاز شد که کارواخال با خطا او را متوقف کرد تا در دقیقه 48 بازی ششمین کارت زرد این دیدار را از داور دریافت کند.
در دقیقه 49 بازی همکاری خوب بنزما، مارسلو و رونالدو موقعیتی را نصیب رئال مادرید کرد که ضربه بنزما روی پاس خوب رونالدو با واکنش خوب براوو راه به جایی نبرد و رئالی ها از رسیدن به گل دوم باز ماندند.
دقیقه 52 بازی لیونل مسی حرکتی را به سمت دفاع رئال آغاز کرد که لوکا مودریچ هافبک رئالی ها مانع نفوذ او شد و کارت زرد داور را در برابر خود دید.
چهار دقیقه بعد دنی آلوز مدافع برزیلی بارسلونا با یک پاس دقیق سوارز را در عمق دفاع رئال مادرید صاحب موقعیت کرد که با کنترلی زیبا و ضربه ای هوشمندانه دروازه کاسیاس را برای بار دوم باز کرد تا بار دیگر میزبان در این بازی از حریف خود پیش بیفتد.
20 دقیقه پایانی این دیدار، آغاز تغییرات تاکتیکی مربیان بود هر دو تیم دست به تعویض هایی زدند تا روند بازی را به سود خود تغییر دهند.
واران مدافع فرانسوی رئالی نخستین تعویض این بازی بود که در دقیقه 73 به جای په په به میدان آمد و تیم میزبان هم سرخیو بوسکت را در دقیقه 76جایگزین راکیتیچ کرد.
دو تیم در این دقایق موقعیت هایی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند که مسی و بنزما دو موقعیت خوب را برای بارسا و رئال به ترتیب در دقایق 74 و 78 از دست دادند.
در دقیقه 79 بازی دو تیم بار دیگر دست به تعویض زدند که ژاوی جانشین اینیستا در تیم بارسلونا شد و خسه هم به جای ایسکو برای رئالی ها به میدان آمد.
درخشش کاسیاس در دقایق پایانی این دیدار دو موقعیت گل را در دقایق 86 و87 به ترتیب از جوردی آلبا و لیونل مسی گرفت و اجازه نداد فاصله زیاد شود اما در دقایق باقی مانده تغییری در نتیجه حاصل نشد تا بارسلونا با حاشیه ای امن تر به صدر جدول تکیه بزند.
در پایان هفته بیست هشتم، بارسلونا با 68 امتیاز در صدر ایستاده و تیم های رئال مادرید، والنسیا و اتلتیکو مادرید به ترتیب با 64، 60 و 59 امتیاز در مکان دوم تا چهارم قرار گرفته اند.
ایرانم**1021 **1917



03/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن