تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820207422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین اخبار در 12 ساعت گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین اخبار ایرنا در 12 ساعت گذشته تهران - ایرنا - بیانات مقام معظم رهبری درباره ضرورت حمایت مردم از دولت و سعه صدر مسئولان درمقابل انتقادهای منطقی و همچنین مسائل هسته ای،بیانیه وزیران خارجه امریکا،انگلیس،فرانسه ،آلمان و مسئول سیاستگذاری خارجی اتحادیه اروپا درخصوص پیشرفت قابل توجه درمورد مذاکرات هسته ای گروه 5+1،به جلوکشیده شدن ساعت رسمی کشور و اعلام برنامه زمانی مراسم تشییع و خاکسپاری والده رئیس جمهوری از جمله مهمترین عناوین اخبار از ساعت 20 روز یکم فروردین تا 8 صبح دوم فروردین ماه 1394 است.


به گزارش ایرنا، مهمترین اخبار منتشر شده در ایران در 12 ساعت اخیر عبارتند از:
***داخلی
تهران - ایرنا - رهبر معظم انقلاب با تاکید بر وظیفه ی دوجانبه ی حمایت مردم از دولت قانونی و مشروع و همچنین لزوم سعه صدر مسئولان در مقابل انتقاد های منطقی، به چهار پایه اصلی هندسه نظام اسلامی و فرصت ها و چالش های پیش روی نظام اشاره کردند و گفتند: هدف گذاری و برنامه ریزی مسئولان برای پیشرفت و رونق اقتصادی و کمک آحاد مردم به ویژه فعالان اقتصادی و رسانه ها به اقتصاد ملی، وظیفه ای بزرگ و همگانی است و امروز عرصه اقتصادی، عرصه کارزاری خاص است که نیازمند حرکتی جهادی، بر اساس بسیج توانایی ها و ابتکارات درونی و با استفاده از ابزار ها، شیوه ها و سیاست های خاص این کارزار است.
سمنان - ایرنا - روابط عمومی استانداری سمنان در اطلاعیه ای زمان و مکان آئین های تشییع و ختم بانوی مکرمه سکینه پیوندی مادر دکتر حسن روحانی رییس جمهوری کشور را اعلام کرد.براساس این گزارش مراسم تشییع و خاکسپاری آن فقیده سعیده در شهرستان سرخه روز یکشنبه دوم فروردین ساعت 9 و 30 دقیقه از منزل آن مرحومه جنب مسجد جمعه سرخه برگزار می شود.
تهران - ایرنا - ساعت رسمی کشور در ساعت 24 اول فروردین ماه یک ساعت به جلو کشیده شد.این تغییر ساعت طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی همه ساله اول فروردین اجرا و تا پایان شهریور حفظ خواهد شد.
سمنان - ایرنا - سرپرست پلیس راه استان سمنان گفت: 80 درصد از تصادفات در محور تهران به مشهد در استان سمنان در روز گذشته واژگونی بوده است.
***خارجی
بغداد-ایرنا- تروریست ها درپی شکست های پی درپی در مناطق شمالی عراق طی دو هفته اخیر، به اقدامات ضد انسانی با استفاده از بمب های چسبان به خودروهای عمومی و شخصی روی آورده اند، بطوری که در سه حمله تروریستی در بغداد، در شامگاه شنبه دستکم5 تن کشته و 11 نفر دیگر زخمی شدند.
مادرید - ایرنا - هزاران تن از مردم سراسر اسپانیا که در 9 صف با پای پیاده از شهرهای خود به سوی مادرید حرکت کرده بودند، بعد ازظهر روز شنبه در تظاهراتی گسترده علیه سیاست های ریاضتی اعمال شده در طول بحران اعتراض کردند.
لندن - ایرنا- فیلیپ هاموند وزیر امور خارجه انگلیس شامگاه شنبه با اشاره به برگزاری نشستی در ارتباط با مذاکرات هسته ای گروه 1+5 با ایران؛ در لندن؛ گفت: این مذاکرات در نقطه مهم و حساسی قرار دارد.
تهران - ایرنا- فرانک والتر اشتاین مایر وزیر امورخارجه آلمان می گوید ایران و شش قدرت جهانی «بر لبه یک توافق سیاسی هسته ای نهایی» هستند. به گزارش ایرنا، وزیر امور خارجه آلمان این موضوع را عصر شنبه در کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست مشترک وزیران امورخارجه آلمان، فرانسه، انگلیس و آمریکا با حضور فدریکا موگرینی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بیان کرد.
لندن - ایرنا - وزیران خارجه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و مسوول سیاستگذاری خارجی اتحادیه اروپا شامگاه شنبه پس از نشستی در لندن درمورد مذاکرات هسته ای گروه 5+ 1 با ایران؛ در بیانیه ای تصریح کردند: در این مذاکرات پیشرفت های قابل توجهی درمورد مسایل کلیدی صورت گرفته است.
شبس 1547**1565



02/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن