تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818780106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی کرمان خبر داد فعالیت 400 تاکسی راهنمای گردشگری نوروزی در کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی کرمان خبر داد
فعالیت 400 تاکسی راهنمای گردشگری نوروزی در کرمان
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان گفت: 400 تاکسی راهنمای گردشگری در ایام نوروز مسافران و گردشگران ورودی به استان را راهنمایی می‌کنند.

خبرگزاری فارس: فعالیت 400 تاکسی راهنمای گردشگری نوروزی در کرمان



به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد جهانشاهی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اطلاع‌رسانی و راهنمایی گردشگران ورودی از پایانه‌های هوایی، ریلی و زمینی بیش از 400 دستگاه تاکسی درون‌شهری کرمان به نقشه و اقلام تبلیغاتی مجهز شدند.

وی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان و سازمان تاکسیرانی کرمان در حال انجام است، ادامه داد: از آنجا که دفاتر اطلاع‌رسانی و راهنمایی گردشگران در مبادی ورودی استان و شهرها فعالیت دارند غالبا خدمات اطلاع‌رسانی شامل حال گردشگران مسیرهای زمینی می‌شود.

جهانشاهی عنوان کرد: گردشگرانی که از مبادی پایانه‌ها وارد شهر کرمان می‌شوند علاوه بر دفاتر اطلاع‌رسانی ترمینال‌ها از طریق تاکسی‌های گردشگری نیز راهنمایی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: این تاکسی‌ها پیش از این در قالب طرح توانمندسازی نیروهای انسانی مرتبط با صنعت گردشگری استان آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند. انتهای پیام/80019/غ20

94/01/01 - 16:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن