تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803691768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گره‌گشایی از مردم اولویت کاری من است/ در مقایسه با پیشکسوتان انقلاب از عملکردم راضی نیستم/ دسترسی آسان به خدمات دیوان در سال جدید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: خوش و بش‌های عیدانه با بختیاری:
گره‌گشایی از مردم اولویت کاری من است/ در مقایسه با پیشکسوتان انقلاب از عملکردم راضی نیستم/ دسترسی آسان به خدمات دیوان در سال جدید
مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری گفت: وقتی خودم را با پیشکسوتان انقلاب، جهاد و شهادت و رزمندگان قیاس می‌کنم خودم را شایسته هیچ نمره‌ای نمی‌دانم اما در ملاقات‌ها و مواجهاتی که با مردم دارم به نظرم می‌رسد که آن‌ها اظهار لطف می‌کنند و از عملکرد من احساس رضایت دارند.
به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، فرارسیدن ایام نوروز و سال جدید بهانه‌ای شد تا گفتگویی داشته باشیم با علی اکبر بختیاری مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری تا چناچه خاطره‌ای در سال گذشته دارند برایمان بازگو کنند و دغدغه‌هایشان را برای سال جدید بیان کنند، وی با وجود فرصت کمی که داشت پاسخگوی برخی سوالات ما شد که متن این گفتگو را در ادامه می‌خوانید.





فغ





**باشگاه خبرنگاران: آقای بختیاری! وقتی مشغول کار هستید به خصوص به دلیل حجم بالای کار در حوزه دیوان عدالت، آنچه که موجب خوشحالی شما می‌شود و به نوعی خستگی را از تنتان بیرون می‌کند، چه چیزی است؟ 


*بختیاری: در جریان کارها خاطرات مختلفی پیش می‌آید که می‌تواند خوشایند یا ناخوشایند باشد آن چه در طول مدت خدمت موجب خوشحالی من می‌شود این است که بتوانم گره‌ای از کار مراجعین باز کنم.


در طول مدت خدمت خود در دیوان تا جایی که توانسته‌ام تلاش کرده‌ام تا با صدور رای به حقوق مردم توجه کنم و درصدد ابطال باطل باشم.


**باشگاه خبرنگاران: برخی مواقع ممکن است شما رایی صادر کنید که به مزاج شخص مقابل خوش نیاید، در این صورت برخورد شما چگونه است؟


*بختیاری: طبیعتا این یک امر بدیهی است چون در غیر این صورت رایی صادر نخواهد شد، اما بنده حتی اگر حقی متوجه شخصی نبوده سعی کرده‌ام با اخلاق اسلامی و انسانی به توجیح وی‌ بپردازم تا متوجه شود که حقش ضایع نشده است و این امر موجب شده که  او رضایتمندی نسبی‌ای داشته باشد.


**باشگاه خبرنگاران: در ابتدای گفتگو شما به کررات بیان کردید که آنچه در صدر برنامه‌های شما قرار دارد گره گشایی از کار مردم است، آیا این امکان وجود دارد که در این زمینه خاطره و یا نمونه ملموسی برایمان بازگو کنید؟


*بختیاری: اواخر اسفند ماه سال گذشته نامه‌ای به دیوان واصل شد مبنی براینکه فردی در یکی از شهرهای غربی کشورمان از بیماری رنج می‌برد و به لحاظ این که مستضعف است درخواست کمک داشت که با وی تماس برقرار کردیم و از شبکه بهداشت و درمان آن شهرستان خواستیم که توجهات لازم را به وی کنند و حتی بنده شخصا با وی تماس گرفته‌ام و او از روند درمانش اعلام رضایت کرد و گفت که مسیر بهبودی را طی می‌کند.







فغ







**باشگاه خبرنگاران: چرا تا این اندازه بر گره‌گشایی از کار مردم پافشاری دارید؟


*بختیاری: ببینید امام راحل (ره) همواره تاکید داشته‌اند که رعایت ضعفا را داشته باشیم و به عقیده بنده نیز گره از کار مردم باز کردن باید اولویت کارها باشد؛ گر وا نمی کنی گره خود گره مباش ابرو گشاده باش. امیدوارم با شروع سال جدید نیز به این وظیفه انسانی و اسلامی وفادار باشیم و بتوانیم تلاش کنیم تا گره‌ای از کار مردم باز کنیم.


**باشگاه خبرنگاران: برای سال آینده چه برنامه‌هایی در دیوان عدالت برای پیگیری دارید؟


نگاه ما در دیوان عدالت اداری به سمت توسعه عدالت و دسترسی آسان مردم به خدمات دیوان و به سمت پیشگیری بر تعامل بالا با دستگاه‌های اجرایی خواهد بود تا شکایت کمتری به دیوان واصل شود و هر کس به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کند تا شاهد هنجارشکنی نباشیم.


**باشگاه خبرنگاران: آقای بختیاری در پایان بفرمایید، چه نمره‌ای به عملکرد خود در دیوان می‌دهید؟





فغ





*بختیاری: بنده وقتی خودم را با پیشکسوتان انقلاب، جهاد و شهادت و رزمندگان قیاس می‌کنم خودم را شایسته هیچ نمره‌ای نمی‌دانم اما در ملاقات‌ها و مواجهاتی که با مردم دارم به نظرم می‌رسد که آن‌ها اظهار لطف می‌کنند و از عملکرد من احساس رضایت دارند.


گفتگو: مرجان نظری فرد


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

کاهش چشمگیر ارائه دادخواست علیه آموزش و پرورش
تاکید رئیس دیوان عدالت اداری بر توجه بیشتر قضات به پرونده‌های مرتبط با محیط زیست
دادگاه «سعید مرتضوی» 5 اردیبهشت سال 94 برگزار می‌شود
پاسخ به چند سوال قضایی منتشر شد
حضرت زهرا(س) الگوی ولایت‌مداری و بصیرت بود
حکم «مهدی هاشمی» تا پایان سال اعلام می‌شود
ادامه ممنوعیت انتشار تصاویر رئیس جمهور اصلاحات/بازداشت 12 نفر در پرونده منابع طبیعی/ علت مرخصی «رحیمی»/ ارجاع پرونده «سیاسی» به دادگاه




۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن