تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819076777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد استفاده حداکثری ارشاد اسلامی از ظرفیت‌های فرهنگی علمای دینی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد
استفاده حداکثری ارشاد اسلامی از ظرفیت‌های فرهنگی علمای دینی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت استفاده حداکثری ارشاد اسلامی از ظرفیت‌های فرهنگی علمای دینی تأکید کرد.

خبرگزاری فارس: استفاده حداکثری ارشاد اسلامی از ظرفیت‌های فرهنگی علمای دینی



به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا دهبانی‌پور ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم و به تعبیری جهانی شده، با ارتقاء فناوری می‌توان گفت فرزندان ما به شکل سنتی در اختیار خانه، مدرسه و محیط واقعی به تمام معنا نیستند. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخشی از اوقات آنها را دنیای مجازی و شبکه‌های اجتماعی پر می‌کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: الگوهایی از رهگذر این شبکه‌ها برای آنها ساخته شده و تردیدی نیست که برخورد با این فضا و محیط شبکه‌ای هم شاید فیزیکی نخواهد بود؛ بلکه باید به کمک هم و با همتی بزرگ گام‌هایی را در راستای الگوسازی و برنامه‌سازی و جایگزینی آنها برداریم.
دهبانی‌پور بیان داشت: امروز کار بخش‌هایی که مربوط به حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی است تردید ندارم که در آرامش مردم، هوش ذهنی و روانی و آرامش عینی و مادی آنها تاثیر فراوانی دارد؛ اما ظرافت، اهمیت کار، تکثر، تنوع و حساسیت‌هایی که در این حوزه وجود دارد، دیده شود.
وی یادآور شد: به عنوان یک معلم دانشگاه قرار است در خدمت مردم خوب استان کهگیلویه و بویراحمد باشم و اگر خداوند توفیق داد قرار است در این زمینه به رسالتی که بر دوش ما گذاشته شده، جامه عمل بپوشانیم.
 دبیر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بر این امر واقفم دغدغه‌هایی که به حق، عالمانه و آگاهانه بوده و بن مایه آن دینی و نگاه به ارزش‌ها دارد از جانب عالمان دین و بزرگان دینی جامعه مطرح می‌شود را به کار گیرم.
دهبانی‌پور با بیان این که چندین دستگاه متولی امر فرهنگی هستند و گاها شاید خروجی آنها مناسب هم نباشد، خاطرنشان کرد: ما ره‌آورد این تلاش‌ها را گاهی کلیشه‌ای و ظاهری می‌بینیم در صورتی که شاید جایی این خروجی‌ها با هم به اجماع و اتفاق برسند و بتوانند خروجی درستی داشته باشند. انتهای پیام/82009/ذ30

93/12/29 - 14:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن