تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798487098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در آخرین هفته سال


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ضمیمه شماره ۱۰۰؛
دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در آخرین هفته سال
از این بسته می‌توانید جالب‌ترین بازی‌های این هفته دریچه را به صورت رایگان دانلود کنید؛ این بازی‌ها در هفته گذشته جزو پربازدیدترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات بود.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این گزارش ضمیمه بسته هفتگی جمعه‌هاست که در کنار این بسته منتشر می‌شود تا شما را با بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها آشنا کند. ما سعی می‌کنیم بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها را در این بسته برای شما جمع کنیم تا در کنار بهترین نرم افزارها، جالب‌ترین بازی‌ها را هم آخر هفته داشته باشید تا در مواقعی که دوست داشتید با گوشی هوشمندتان بازی‌های هیجان انگیز را اجرا کنید.


دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت




برای اندروید و IOS؛
مهارت خود را در پل سازی محک بزنید + دانلود
در بازی Bridge Constructor Playground شما وظیفه دارید تا با ساختن پل‌های مقاوم با اصول مهندسی، رفت و آمد ماشین ها و کامیون های سنگین را ممکن سازید. تنها کافی است کمی مهارت خود را به کار گرفته و سپس پل مورد نظر خود را بسازید. ساخت یک پل با موارد مختلف همچون چوب، فولاد، کابل‌ها و یا ستون‌های بتنی صورت خواهد گرفت. بعد از ساخت پل اگر ماشین‌ها و کامیون‌ها از روی آن‌ها با موفقیت عبور کنند شما راهی مرحله بعد خواهید شد. با بازی Bridge Constructor Playground مهارت حل مسئله‌تان را بالا ببرید.









دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت



یکی از بهترین بازی های استراتژیک؛
بازی "فتح قلعه" اینبار برای جاوا + دانلود
بازی فتح قلعه از بازی های محبوب سیستم عامل اندروید است، حال نسخه جاوا این بازی ارائه شده است که می توانید به صورت رایگان از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید. داستان این بازی Total conquest روایتگر سقوط امپراطوری رم است و در آن شما وظیفه دارید شهری برای خود بنا کنید و آن را به سبک دلخواه خود مدیریت کنید. پس از ساخت شهر شما وارد یک جنگ استراتژیک خواهید شد و باید با تدبیر راهکارهای مناسبی را برای دفاع از شهر انتخاب کنید شما می توانید با استفاده از تله، برج، دیوار، درب و واحد پادگانی از شهر خود مراقبت کنید. برای کشور گشایی های جدید سرباز استخدام کنید و مهارت های جنگی را به آن ها بیاموزید.




 




دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت




برای IOS؛
با کامیون و تریلر به مسافرت بروید + دانلود بازی
Trucker 3D به عنوان بهترین شبیه سازی رانندگی با ماشین های بزرگ یا همان کامیون ها مطرح است و می تواند گرافیکی چشم نواز و واقع گرایانه را برای کاربر محیا کند. اگر علاقه دارید که با کامیون و تریلر اقدام به رانندگی کنید با نصب این بازی بر روی تلفن همراه هوشمند خود می توانید به صورت مجازی به علاقه خود برسید. بازی دارای 140 مرحله مختلف با نقشه های متنوع و واقع گرایانه است که با گذر از هر مرحله یک ستاره دریافت خواهید کرد، برای کسب عنوان بهترین راننده شما باید دارای 50 مهارت و ویژگی باشید، پس با رانندگی صحیح مهارت خود را اثبات کنید. از ویژگی های اصلی بازی می توان به مواردی چون: وجود سطوح مختلف، ارائه رتبه بندی جهانی، 4 کامیون های مختلف با ویژگی های رانندگی مجزا و ... اشاره کرد.







دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت



با نهایت سرعت بدوید؛
بازی "Temple run" این بار برای جاوا + دانلود
بازی مقبره ارواح از بازی های جذاب برای سیستم عامل های اندروید و ios است، که این بار قصد معرفی نسخه جاوا بازی را داریم. داستان بازی به این گونه است که شما برای کاوش و جستجو آثار تاریخی وارد یک معبد نفرین شده می شود و یک مسجمه با ارزش را از آن جا به سرقت می برید. حال صاحب معبد یک میمون دیوانه و شیطانی است، او در صدد پس گرفتن مجمسه بر می آید و سعی می کند شما را از بین ببرد. شما وظیفه دارید برای نجات جان خود با نهایت سرعت بدوید و از موانع موجود در بازی عبور کنید.




 




دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت


هیجان را به صورت واقعی احساس کنید؛
بهترین بازی ایرانی ویژه تلفن همراه + دانلود
این بازی Deal for speed حاصل تلاش های برنامه نویسان کشورمان است و از لحاظ طراحی و گرافیک شما را شگفت زده می کند، زیرا می توان گفت این بازی بهترین گیم ساخته شده توسط هموطنان عزیزمان است و از لحاظ گرافیک می توان آن را با بازی های خارجی و معروف مقایسه کرد. در این بازی شما وظیفه دارید با ماشین خود در مسابقات اتومبیل رانی شرکت خواهید کرد و می توانید هیجان را به معنای واقعی کلمه تجربه کنید.








دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت


ویژه اندرویدی ها؛
از مقبره ارواح فرار کنید + دانلود بازی
بازی "فرار از مقبره ارواح" از بازی های پر طرفدار در فروشگاه گوگل پلی است و بیش از 170 هزار بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است. داستان بازی به این گونه است که شما برای کاوش و جستجو آثار تاریخی وارد یک معبد نفرین شده می شود و یک مسجمه با ارزش را از آن جا به سرقت می برید. حال صاحب معبد یک میمون دیوانه و شیطانی است، او در صدد پس گرفتن مجمسه بر می آید و سعی می کند شما را از بین ببرد. شما وظیفه دارید برای نجات جان خود با نهایت سرعت بدوید و از موانع موجود در بازی عبور کنید.







دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت


رایانه ، اندروید ، سیمبین
با بازی شطرنج ذهن خود را به چالش بکشید + دانلود
شطرنج یک بازی دونفره است که بر روی صفحهٔ ۸×۸ شطرنج و با استفاده از مهره‌های شطرنج (شاه، وزیر، رخ، فیل، اسب و سرباز) انجام می‌گیرد. هر یک از مهره‌های شطرنج به شکل مخصوصی حرکت کرده و قادر به زدن مهره‌های حریف نیز هستند. هدف این بازی شه‌مات کردن حریف است یعنی ایجاد وضعیتی که شاه حریف هیچ راهی برای فرار نداشته باشد.







دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت


بهترین بازی چند ماه اخیر؛
بازی "Flappy bird" برای جاوا هم عرضه شد + دانلود
بازی فلاپی برد را باید بهترین و پر طرفدارترین بازی چند ماه اخیر دانست که با استقبال بی نظیری مواجهه شده است، بازی جزو بازی های اعتیاد آور و سرگرم کننده است که سازنده آن به دلیل اعتیاد آور بودن بازی آن را از فروشگاه  گوگل حذف کرده است ولی در این گزارش قصد معرفی نسخه جاوا بازی را داریم. در ابتدا بازی Flappy bird  بسیار ساده به نظر می رسد اما با کمی بازی کردن متوجه می شوید که معتاد بازی شده اید. در این بازی وظیفه دارید شخصیت بازی را که یک پرنده است را از بین موانع مختلف عبور دهید.




 




دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت


ویژه اندرویدی ها؛
با کاشت درخت به پاکیزگی طبیعت کمک کنید + دانلود بازی
این بازی Alberi Plus جالب برای ایجاد فرهنگ سازی و نهادینه کردن سنت درختکاری منتشر شده است و شما در آن وظیفه دارید به صورت تخصصی و مانند یک مهندس کشاورزی اقدام به کاشت درخت کنید. در این بازی باید به چهار قاعده اصلی توجه کنید که آن ها عبارت اند از: 1- در هر منطقه تنها یک درخت کاشته شود، 2- در هر ردیف فقط یک درخت کاشته شود، 3- هر ستون یک درخت داشته شود، 4- دو صورت نمی توانند به صورت مورب باشند.







دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت



بازی "پسر بچه شجاع" برای سیمبین + دانلود
Chuck Rock 2: Son of Chuck از بازی های جالب و هیجان انگیز برای سیستم عامل سیمبین است، در این بازی شما نقش یک پسر بچه غار نشین را خواهید داشت که در جستجو پدر مفقود شده خود است. پدر این پسر بچه توسط دزدان به گروگان گرفته شده است و پسر شجاع بازی قصد دارد با عبور از تمامی موانع موجود پدر خود را نجات دهد. بازی معرفی شده در ابتدا برای کنسول سگا ارائه شده بود که این بار نسخه سیمبین آن نیز عرضه شده است. شما باید در این بازی از مراحل مختلفی با شرایط و موانع خاص عبور کنید ولی در هنگام عبور از جنگل مراقب شیرها و سایر حیوانات درنده باشید!




 






دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت




گزارش: از سالار واعظی



دانلود کنید: بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در آخرین هفته سال






















اخبار مرتبط

تبلت‌های محبوب و پرفروش بازار ایران را بشناسید + جدول قیمت




۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن