تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819461231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس هیات والیبال آذربایجان غربی استعفا کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس هیات والیبال آذربایجان غربی استعفا کرد ارومیه - ایرنا - رییس هیات والیبال آذربایجان غربی با ابراز تاسف از اتفاقات به وجود آمده در دیدار فینال لیگ برتر ایران و ضرب و جرح هواداران شهر عاشقان والیبال ارومیه از سمت خود استعفا کرد.


کریم ژاله فروزان عصر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بازی فینال در سالن فدراسیون والیبال آزادی تهران حضور داشتم و از نزدیک شاهد وقایع تلخ و ناگوار بعد از بازی بودم و با دیدن این صحنه ها بسیار متاثر و دل آزرده شدم.
وی اظهار کرد: رییس فدراسیون و مسئولان برگزاری لیگ برتر ایران به عنوان متولیان برگزاری مسابقات، بانیان اصلی وقوع این حادثه دردناک هستند ولی در کمال ناباوری اعلام می کنند حمله ماموران مستقر در سالن به هواداران ارومیه ای از عهده فدراسیون خارج است که این ادعایی متناقض از آیین نامه و قوانین جاری فدراسیون محسوب می شود.
فروزان گفت: رییس فدراسیون نمی تواند این چنین از این اتفاق ناگوار و اسف بار شانه خالی کند و خود را بی طرف نشان دهد چرا که مسئولیت هر حادثه ای در برگزاری مسابقات آن هم فینال لیگ برتر کشور مستقیما به شخص رییس فدراسیون برمی گردد و باید جوابگو باشد.
وی ادامه داد: مسئولان فدراسیون چطور می توانند با وجود دیدن حمله دسته جمعی ماموران انتظامی به نوجوانان و جوانان بی دفاع ارومیه ای تا این حد بی تفاوت و خونسرد باشند.
فروزان اظهار کرد: حادثه ضرب و جرح هواداران ارومیه ای پس از پایان مسابقات اتفاق افتاد و این معلوم می کند که تماشاگران ارومیه ای به هیچوجه به جریان بازی اعتراض نداشتند و وقتی از سوی ماموران مورد بی حرمتی و اهانت در تخلیه سالن قرار گرفتند، اعتراض کرده و به صورت بسیار وحشیانه ای مورد ضرب و جرح قرار گرفتند.
وی گفت: متاسفم که حتی بازیکنان ملی پوش تیم شهرداری ارومیه در حمایت از تماشاگران مورد اهانت ماموران پلیس قرار گرفتند.
در بخشی از متن استعفانامه رییس هیات والیبال آذربایجان غربی که امروز در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: پیرامون مسائل روی داده در بازی فینال لیگ برتر والیبال در روز 27 اسفند ماه مواردی را به پیشگاه ملت شریف ایران و مردم غیرتمند آذربایجان غربی اعلام می کنم.
آنچه که روی داد از بی تدبیری، عدم سیاستگذاری صحیح و رفتارهای متناقض و برخوردهای زننده و توهین آمیز با تماشاگران، از سوی برگزار کنندگان این مسابقه و مسئولان تامین نظم و امنیت سالن داشت.
بنا به تعبیر رسا و بنیادین امام راحل این مردم ولی نعمتان ما هستند، مردم آذربایجان غربی چه در پیروزی انقلاب اسلامی و چه در هشت سال جنگ تحمیلی از پیش قراولان دفاع از این آب و خاک و شهیدان بسیاری تقدیم انقلاب و اسلام نموده اند.
ورزش والیبال در ارومیه با فرهنگ و گوشت و پوست و استخوان این مردم آمیخته شده اما متاسفانه آنچه در حادثه تلخ بازی فینال لیگ برتر با تماشاچیان نجیب و مظلوم این دیار رخ داد اهانت به آنان و جایگاه رفیع و ارجمندشان بود.
اینجانب در اعتراض به حوادث تلخ و متاثر کننده و برخورد زشت و ناموجه برگزارکنندگان آن از سمت خود استعفاء کرده و امیدوارم دیگر شاهد چنین برخوردهای زشت و زننده و تحقیرآمیزی با همنوطنانم نباشیم.
رونوشت استعفای رییس هیات والیبال استان به استاندار آذربایجان غربی، نمایندگان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی، فدراسیون والیبال، مدیرکل ورزش و جوانان استان و خبرگزاری ها و رسانه های جمعی استان ارسال شده است.
7126/6008 **1917






28/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن