تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820847400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خودکشی یک دختر دزفولی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: خودکشی یک دختر دزفولی
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: ظهر روز پنجشنبه طی تماسی با اتاق فرمان اورژانس ۱۱۵ و اطلاع دادن از یک بیمار به دار آویخته ، تکنسین های فوریتهای پزشکی به این محل اعزام شدند .
آفتاب : فریدون جعفریان فر افزود : عملیات cpr فورا بر روی این دختر ۱۶ ساله که بر اثر خودکشی دچار ایست کامل قلبی و تنفسی شده بود توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ به طور موفقیت آمیز انجام پذیرفت .

وی تصریح کرد : این احیاء ۴۵ دقیقه به طول انجامید و پس از آن نیز بیمار جهت ادامه معالجه به اورژانس بیمارستان گنجویان دزفول منتقل و سپس راهی بخش شد .

جعفریان ادامه داد : در دو هفته گذشته نیز دو بیمار مصدوم که منجر به مرگ مغزی شده بودند از بخش آی سی یو بیمارستان گنجویان دزفول جهت اهدای عضو به اهواز منتقل شدند .

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان داشت : بنا به اظهار مسئول تیم تایید مرگ مغزی بیمارستان ، هر دو مورد که آقایی ۳۱ ساله و خانمی ۱۵ ساله بودند ، بر اثر حادثه دچار ایست قلبی و تنفسی شده ، که پس از چند روز که در بخش آی سی یو بیمارستان تحت درمان بودند ، با تایید تیم مرگ مغزی و همکاری خانواده های آنها جهت اهدای اعضاء به اهواز اعزام گردیدند .

به گزارش روناش، این مقام مسئول گفت : از کلیه ها ، کبد ، قرنیه چشم ، ریه و قلب این عزیزان جهت دیگر بیماران نیازمند پیوند استفاده شده و عمل اهدای اعضای این دختر ۱۵ ساله (دو کلیه و کبد) صبح امروز در بیمارستان گلستان اهواز با موفقیت انجام پذیرفته است .



تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 230]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن