تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801626209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايشگاه زندگي حضرت فاطمه معصومه(س) در قم آغاز به کار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ اسفند ۱۳۹۳ (۸:۳۶ق.ظ)
نمايشگاه زندگي حضرت فاطمه معصومه(س) در قم آغاز به کار کرد موج - نمايشگاه دست آوردهاي آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و زندگي اين بانو، عصر چهارشنبه در قم آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم،به نقل از روابط عمومي آستان مقدس حضرت معصومه(س)، توليت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در حاشيه افتتاح اين نمايشگاه در جمع خبرنگاران، حضرت زهرا(س) را الگوي بشريت معرفي و ابراز اميدواري کرد که همه ما با تاسي از وجود مبارک اين بانو، در مسير ولايت مداري و حراست از مرزهاي اسلامي حرکت کنيم.
ايت الله سيد محمد سعيدي گفت: آغاز و پايان سال 93 با نام مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) و آغاز سال 94 به نام اين بانو را به فال نيک مي گيريم.
وي با اشاره به فعاليت نمايشگاه دست آوردهاي آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه گفت: در سال جديد تصميم گرفته شده گوشه اي از تلاش ها و اقدامات انجام شده در آستان مقدس در راستاي خدمت رساني به زائران و مجاوران در معرض ديد عموم قرار گيرد تا همگان با معارف حضرت معصومه و خدمات ارائه شده از سوي خادمان آشنا شوند.
امام جمعه موقت قم با اشاره به آمادگي مجموعه خادمان حرم جهت پذيرايي از زائران و مجاوران در ايام نوروز خاطرنشان کرد: تلاش آستان مقدس خدمت رساني به زائران بانوي کرامت با حداکثر ظرفيت مي باشد.
براساس اين گزارش، اين نمايشگاه در سه بخش متبرکات، ارائه دست آوردها و توليدات فرهنگي و زندگي حضرت فاطمه معصومه(س) تشکيل شده است.
همچنين در اين مراسم از کتاب پژوهش فيلم نامه اي درباره حضرت فاطمه معصومه نيز رونمايي شد.
اين نمايشگاه در صحن فاطمي حرم مطهر راه اندازي شده و همه روزه از ساعت 10 الي 22 در معرض ديد علاقه مندان قرار مي گيرد














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن