تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819068024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح دومین پیست استاندارد شمشیربازی استان اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: افتتاح دومین پیست استاندارد شمشیربازی استان اردبیل اردبیل - ایرنا - دومین دستگاه آپاره و پیست شمشیربازی استاندارد استان اردبیل در شهرستان نیر افتتاح شد.


به گزارش ایرنا ، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر روز چهارشنبه در آیین افتتاح این پیست گفت: نیر دارای قابلیت ها و استعدادهای منحصر به فردی است و در صورت تداوم و حمایت لازم می تواند حرف های زیادی در شمشیربازی کشور بزند.
ناصر میرمرسلی با اشاره به وجود قهرمانان ملی در شمشیربازی این شهرستان از جمله قاره گوشی ، وثوقی و هدایت افزود: ورزش منطقه نیر نشان داد در چنین رشته هایی دارای استعداد و توان بالقوه ای است و اداره ورزش شهرستان تمام توان و همت خود را برای حمایت و تداوم موفقیت های این رشته ورزشی در این شهرستان بکار خواهد بست.
وی اظهار کرد: یک سالن مناسب در داخل مجموعه ورزشی تختی برای فعالیت شمشیربازان اختصاص یافته و از منابع تجهیزاتی شهرستان برای تکمیل آن بیش از 30 میلیون ریال هزینه شده است.
او گفت: استعدادیابی اساس هر رشته ورزشی است و باید با قدرت و توان مضاعف دنبال کشف و پرورش این استعدادها بود و مسوولان اداره ورزش شهرستان و هیات استان در این زمینه حمایت می کنند.
شهرستان نیر در 35 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
6130/6018/6016



27/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن