تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805155466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداري از پارک جنگلي قوچک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ اسفند ۱۳۹۳ (۱۵:۲ب.ظ)
10 فروردين صورت مي گيرد؛ بهره برداري از پارک جنگلي قوچک موج - مدير عامل سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري تهران گفت: بر اساس منويات مقام معظم رهبري و پيگيري جهادي شهردار تهران بهره برداري از پارک جنگلي قوچک تا 10 فروردين عملياتي مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، علي‌محمد مختاري در حاشيه بازديد از اراضي جنگلي قوچک اظهار کرد: به دنبال منويات مقام معظم رهبري در نشستي با مسوولين کشور درزمينهٔ محيط‌ زيست و سازمان جنگل‌ها داشتند، معظم له دغدغه خود را در مورد تخريب فضاي سبز تجاوز به دامنه جنوبي البرز ابراز فرمودند.
وي افزود: شهردار جهادگر تهران يک ساعت بعد از مراسم ملاقات مقام معظم رهبري با مسوولين طي برگزاري جلسه‌اي با حضور شهردار منطقه يک، معاون خدمات شهري، رئيس مرکز ارتباطات و امور بين‌المللي و اين‌جانب دستورات مقتضي را براي اجراي بيانات رهبري و جنگل‌کاري در شمال محور بزرگراه بابايي صادر کردند.
مختاري با اشاره به بازديد شهردار تهران از اراضي جنگلي قوچک عنوان کرد: روز 19 اسفند شهردار محترم تهران با خودرويي که رانندگي‌اش را شخصاً به عهده داشتند به همراه شهردار منطقه يک، معاون خدمات شهري به مدت 4 ساعت از اراضي دامنه جنوبي البرز بازديد کردند.
وي با بيان اينکه 1316 هکتار جنگل‌هايي که در شمال بزرگراه بابايي وجود داشتند در مدت کمتر از 3 روز با همکاري سازمان جنگل‌ها تحويل گرفته‌ شده و به دست شهرداري سپرده شدند، تصريح کرد: از ساعت 10 صبح روز 20 اسفند شهرداري تهران به‌صورت جهادي با حدود 300 وسيله سبک و سنگين و بيش از 3000 نيروي کارگر کار جهادي خود را شروع کرد.
مختاري با بيان اينکه هرروز حدود 20 کيلومتر از اراضي اين منطقه آماده‌سازي مي‌شود خاطرنشان کرد: حدود 3000 نيمکت، 1500 سطل زباله، 112 سرويس بهداشتي از پيش‌ساخته شده، 80 آلاچيق و 30 نمازخانه در اين پارک جنگلي به‌زودي به بهره‌برداري مي‌رسد.
مختاري با اشاره به اينکه به دستور شهردار تهران همه وسايل مورد استفاده در اين پارک بايد به‌ صورت پيش‌ ساخته باشد و هيچ‌کس اجازه ساخت‌وساز در اين پارک را ندارد عنوان کرد: ما در تلاش هستيم تا 10 فروردين‌ امکاناتي چون زمين‌بازي کودکان، زمين‌هاي ورزشي و زمين بسکتبال را آماده‌سازي کنيم.
وي افزود: پارک جنگلي قوچک مجهز به دو پارکينگ در ورودي شمالي و جنوبي بزرگراه است. ضمن اينکه 8 پارکينگ با ظرفيت هر يک معادل 200 خودرو در نقاط مختلف پارک که فاقد درخت هستند ساخته مي‌شود.
مختاري با بيان اينکه شهرداري تهران در سال جاري طرح توسعه 500 هکتار اراضي جنگلي در شمال غربي جنگل تلو را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: از همان روزي که حضرت آقا بر حفظ اراضي جنوبي البرز تأکيد کردند اکيپي 500 نفره با تمامي توان کار آماده‌سازي اراضي محور شمالي بابايي را آغاز کردند.
مدير عامل پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري تهران تصريح کرد: کليه امکانات تفريحي و رفاهي تا روز طبيعت آماده‌سازي مي‌شود تا شهروندان امکان استفاده از اين اراضي را داشته باشند.
وي در پايان عنوان کرد: به‌زودي اراضي جنگلي سوهانک را که به‌تازگي تحويل گرفتيم به‌عنوان فاز دوم پروژه پارک جنگلي قوچک آماده‌سازي کرده و در اختيار شهروندان قرار مي‌دهيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن