تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803370926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال از ظرفيت و تجربه ايتاليا در برگزاري دوره هاي آموزشي گردشگري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۲۹ب.ظ)
معاون گردشگري در ديدار با سفير ايتاليا؛ استقبال از ظرفيت و تجربه ايتاليا در برگزاري دوره هاي آموزشي گردشگري موج - برنامه ريزي به منظور بهره مندي از ظرفيت هاي آموزشي حوزه گردشگري کشور ايتاليا به عنوان مهم ترين دستاورد ديدار معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و سفير ايتاليا در ايران مورد بررسي قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، در ديدار «مااورو کانسياتوري» (Mauro Conciatori ) سفير کشور ايتاليا در تهران با مرتضي رحماني موحد مباحثي در خصوص توسعه همکاري هاي دو کشور در زمينه گردشگري و نيز اقدامات مربوط به نمايشگاه اکسپو ميلان مطرح و مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
معاون گردشگري سازمان در اين ديدار ضمن اشاره به روابط خوب ايران و ايتاليا، اين کشور را دوست و همکار قديمي ايران دانست و اظهار داشت: نظر به سفر هيات هاي بلند پايه دو کشور در ماه هاي اخير تعاملات نزديک و خوبي وجود دارد که بايستي به تحقق نتايج اين سفر ها شتاب بخشيد. همچنين اميدواريم بتوانيم هر چه زودتر با انعقاد تفاهم نامه همکاري در راستاي گسترش فعاليت ها در زمينه گردشگري قدم برداشته باشيم.
وي با اشاره به رشد 77 درصدي ورود گردشگران ايتاليايي به کشور گفت: در سال 93 ميزبان حدود 26 هزار ايتاليايي به ايران بوده ايم که اين رقم در مقايسه با تعداد 14 هزار نفر در مدت زمان مشابه سال گذشته از رشد قابل توجهي برخوردار بوده است که مطمئن هستيم در آينده خيلي نزديک با حجم بالاتري از گردشگران اين کشور روبرو خواهيم بود.
معاون گردشگري با تاکيد بر اينکه فهرستي از بخش هاي نيازمند به تقويت جهت خدمات رساني بهتر به گردشگران آماده شده است تصريح کرد: با توجه به پيش بيني رشد گردشگر ورودي بخش هاي نيازمند به تقويت شناسايي و برنامه ريزي لازم در اين خصوص صورت گرفته است.
معاون گردشگري همچنين با تاييد اظهارات سفير ايتاليا در خصوص اينکه ما بايد از گفتگوهاي هيات هاي مختلف و اسناد امضا شده في مابين، بيشترين استفاده را بنماييم گفت: ما آمادگي کامل خود را در خصوص توسعه زيرساخت هاي گردشگري و از همه مهمتر در خصوص توسعه آموزش منابع انساني در کشور اعلام مي کنيم.
رحماني موحد در پاسخ به اعلام آمادگي سفير ايتاليا براي برگزاري دوره هاي آموزشي دست اندرکاران هتل داري و گردشگري کشور اعلام کرد: ما آماگي لازم را چه براي ميزباني گروه آموزشي در ايران و يا براي اعزام دست فعالان خود براي حضور در دوره هاي آموزشي ايتاليا داريم.
وي در رابطه با حضور شش ماهه ايران در ايتاليا به واسطه برگزاري نمايشگاه اکسپو ميلان خاطر نشان کرد: با توجه به پيش بيني 20 ميليون بازديد کننده از اين نمايشگاه، اکسپو براي ما رويدادي با اهميت خاص براي برقراري ارتباط هر چه بيشتر با دولت و مردم ايتالياست.
رحماني موحد افزود: با توجه به اهميت اين نمايشگاه تمام سعي ما اين است که افراد موجه و مورد تاييد ما در آن شرکت نمايند لذا تمامي امور برگزاري از طريق يکي از دفاتر خدمات مسافرتي که سال ها در سابقه کار در گردشگري ايران و ايتاليا را داشته و مورد تاييد طرفين است انجام مي شود و تا کنون 20 دفتر که سابقه همکاري با کشور شما را بر اساس مستندات داشته اند جهت حضور در نمايشگاه سازماندهي نموده است که سريعا فهرست اسامي آنها جهت امور صدور رواديد به شما ارجاع خواهد شد.
همچنين در اين ديدار مااورو کانسياتوري( Mauro Conciatori ) سفير کشور ايتاليا در تهران نيز با اشاره به افزايش شمار گردشگران ايتاليايي در ايران گفت: در سفرهاي اخير من و هيات هاي ايتاليايي بارها شاهد حضور گردشگران ايتاليايي در شهرهاي مختلف ايران بوده ام که اين موضوع گواه بر رشد تعداد گردشگران ورودي است، از طرفي افزايش درخواست شرکت هاي هواپيمايي جهت افتتاح خط پروازي به ايران نشانه اي از رشد قابل توجه ورود گردشگران در آينده نه چندان دور به ايران است.
وي افزود: در کنار هيات هاي رسمي ايتاليا که به ايران سفر مي کنند شمار زيادي از هيات هاي اقتصادي و بازرگاني نيز وجود دارد که به تهران مي آيند و يا درخواست سفر دارند لذا جريان اين دو در کنار هم در گسترش روابط تاثير بسزايي دارد که با توجه به علاقه موجود جهت توسعه همکاري و هماهنگي بيشتر ما با همديگر نتيجه بهتري از اين گفتگو ها خواهيم گرفت.
سفير کشور ايتاليا در تهران در خصوص اکسپو ميلان نيز خاطر نشان کرد: اکسپو ويترين بزرگي خواهد بود که ايران را به دنيا معرفي مي کند لذا در اين زمينه هر گونه همکاري از جمله صدور رواديد چه گروهي و چه فردي براي متقاضياني که بليط ورود به نمايشگاه را تهيه کرده باشند خواهيم داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن