تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798311618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوریه در ۲۴ ساعت گذشته ابراز تأسف نخست وزیر فرانسه از سخنان کری/تاکید حزب‌الله بر لزوم هماهنگی بین لبنان و سوریه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سوریه در ۲۴ ساعت گذشته
ابراز تأسف نخست وزیر فرانسه از سخنان کری/تاکید حزب‌الله بر لزوم هماهنگی بین لبنان و سوریه
ابراز تأسف نخست‌وزیر فرانسه از سخنان کری درباره مذاکره با اسد، کشته شدن ۶۳ تروریست در حملات ارتش سوریه، سرنگونی هواپیما بدون سرنشین آمریکایی در ریف‌لاذقیه و تاکید حزب‌الله بر لزوم هماهنگی بین لبنان و سوریه برای مبارزه با تروریسم اهم اخبار سوریه در ۲۴ ساعت گذشته می‌باشد.

خبرگزاری فارس: ابراز تأسف نخست وزیر فرانسه از سخنان کری/تاکید حزب‌الله بر لزوم هماهنگی بین لبنان و سوریه



به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، ابراز تأسف نخست‌وزیر فرانسه از سخنان کری درباره مذاکره با رژیم اسد، کشته شدن ۶۳ تروریست در حملات ارتش سوریه، دعوت رسمی دمشق از وزیر خارجه عراق برای سفر به سوریه، سرنگونی هواپیما بدون سرنشین آمریکایی در ریف‌لاذقیه، تاکید حزب‌الله بر لزوم هماهنگی بین لبنان و سوریه برای مبارزه با تروریسم، اظهارات وزیر خارجه فرانسه مبنی بر اینکه فابیوس انتقال سیاسی در حین حفظ نهادهای سوریه و ادغام مخالفان در حکومت تنها راه‌حل سوریه است، اعلام دمشق مبنی بر اینکه فرانسه و انگلیس همچنان اتحادیه اروپا را به دشمنی با سوریه فرا می‌خوانند، گزارشی در خصوص اینکه مواضع «کری» درباره سوریه قبلا توسط «فلتمن» بیان شده بود، واکنش تُند نخست‌وزیر ترکیه به اظهارات جان کری درباره مذاکره با اسد، اعتراف تدریجی آمریکا به شکست در جنگ علیه سوریه، اظهارات پژوهشگر سوری مبنی بر اینکه بیداری عشایر سوریه پیشروی‌های ارتش را سرعت بخشید، گزارش مطبوعات سوریه مبنی بر اینکه اظهارات جان کری اقرار به «مشروعیت» بشار اسد است، مهمترین اخبار عرصه میدانی و سیاسی سوریه در ۲۴ ساعت گذشته می‌باشد. تحولات میدانی
۶۳ تروریست در حملات ارتش سوریه از پای درآمدند گروه موسوم به «دیده بان حقوق بشر سوریه» اعلام کرد که ۶۳ فرد مسلح از گروه‌های تروریستی مختلف سوریه در حملات روز گذشته ارتش این کشور کشته شدند.
دعوت رسمی دمشق از وزیر خارجه عراق برای سفر به سوریه وزیر خارجه سوریه به طور رسمی همتای عراقی‌اش را برای سفر به دمشق دعوت کرد و وی نیز اعلام کرد که به زودی به این سفر خواهد رفت.
سانا: هواپیما بدون سرنشین آمریکایی در ریف‌لاذقیه سرنگون شد خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد که یک هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را در ریف لاذقیه سرنگون شده است. تحولات سیاسی
تاکید حزب‌الله بر لزوم هماهنگی بین لبنان و سوریه برای مبارزه با تروریسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: راه حل منطقی و طبیعی تحولات (امنیتی) ارتفاعات «عرسال»‌ لبنان و «القلمون» سوریه، هماهنگی بین دو کشور است.
فابیوس: انتقال سیاسی در حین حفظ نهادهای سوریه و ادغام مخالفان در حکومت تنها راه‌حل سوریه است وزیر امور خارجه فرانسه طی اظهاراتی ضمن رد هرگونه گفت‌وگو با رئیس‌جمهور سوریه، مذاکره با «بشار اسد» را تقدیم هدیه به داعش خواند و انتقال سیاسی در حین حفظ نهادهای رژیم و ادغام مخالفان در حکومت را تنها راه‌حل مناقشه سوریه دانست.
نخست‌وزیر فرانسه: از سخنان کری درباره مذاکره با رژیم اسد متأسفم نخست‌وزیر فرانسه طی اظهاراتی ضمن ابراز تأسف از اظهارات اخیر وزیر امور خارجه آمریکا درباره لزوم مذاکره با دولت سوریه مدعی شد که تا زمان ادامه بقای «بشار اسد» در قدرت هیچگونه راه‌حل سیاسی برای سوریه وجود نخواهد داشت.
دمشق: فرانسه و انگلیس همچنان اتحادیه اروپا را به دشمنی با سوریه فرا می‌خوانند وزارت خارجه سوریه سیاست‌های انگلیس و فرانسه را همچنان در راستای دشمنی اتحادیه اروپا با سوریه توصیف کرد. به «جان کری» اعتراض نکنید؛ اروپا قبل از آمریکا مذاکره با «اسد» را آغاز کرده است پس از اینکه وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور حاضر است تا با رئیس جمهور سوریه مذاکره کنند، اتحادیه اروپا نیز تأکید کرد که چندی پیش با نمایندگان دمشق مذاکره کرده است.
مواضع «کری» درباره سوریه قبلا توسط «فلتمن» بیان شده بود مواضع اخیر آمریکا در قبال سوریه موضوع جدیدی نبوده و پیش از «جان کری»، سفیر اسبق آمریکا در بیروت نیز مواضع مشابهی را بر زبان آورده بود. واکنش تُند نخست‌وزیر ترکیه به اظهارات جان کری درباره مذاکره با اسد نخست‌وزیر ترکیه به اظهارات وزیر خارجه آمریکا درباره مذاکره با بشار اسد واکنش نشان داد. اعتراف تدریجی آمریکا به شکست در جنگ علیه سوریه رئیس اتحادیه وکلای سوریه می‌گوید که چرخش تدریجی مواضع آمریکا در قبال دمشق و اعتراف صریح به شکست در جنگ علیه این کشور، پیروزی ارتش، دولت و ملت سوریه است.
بیداری عشایر سوریه پیشروی‌های ارتش را سرعت بخشید پژوهشگر امور راهبردی سوریه گفت: پیوستن عشایر و دیگر طوایف مردم سوریه به جبهه نبرد ارتش سوریه علیه داعش در مناطق شرقی و صحرای سوریه سرکوب عناصر این گروهک تروریستی را سرعت بخشیده است.
مطبوعات سوریه: اظهارات جان کری، اقرار به «مشروعیت» بشار اسد است مطبوعات سوریه با اشاره به اظهارات وزیر خارجه آمریکا درباره لزوم مذاکره با رئیس جمهور سوریه، تأکید کردند آمریکا به مشروعیت «بشار اسد» اعتراف کرد. انتهای پیام/

93/12/27 - 10:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن