تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798486096




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخصیص 74درصدی اعتبارات عمرانی شاهکار دولت تدبیروامید بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در کهگیلویه وبویراحمد تخصیص 74درصدی اعتبارات عمرانی شاهکار دولت تدبیروامید بود یاسوج - ایرنا- معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: تخصیص 74درصدی اعتبارات عمرانی این استان یک اقدام کم نظیر وشاهکاری بودکه در دولت تدبیر و امید رقم خود.


حسن نوروزی روز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا افزود: از سه هزار و 870میلیارد ریال سرجمع اعتبارات استانی در سال 93، دوهزار و 850میلیاد ریال تخصیص یافته است.
وی اظهارکرد : این میزان نسبت به تخصیص بودجه 980میلیارد ریالی عمرانی سال 92 از محل تملک دارایی،دو درصد نفت،متفرقه بجز اعتبارات ملی حدود 185درصد افزایش نشان می دهد.
به گفته وی، سال 91 میزان تخصیص بودجه عمرانی کهگیلویه وبویراحمد 870 میلیارد ریال بود که نسبت به تخصیص بودجه دوهزار و 850میلیارد ریالی سال 93 اختلاف فاحشی را نشان می دهد.
وی اظهارکرد: تخصیص کم سابقه این میزان اعتبار در حالی صورت گرفت که قیمت نفت 50درصد کاهش یافت، اما تدبیر دولت یازدهم در تامین و تخصیص بودجه برای کمک به عمران و آبادانی کشور و این استان موثر واقع شد.
نوروزی اظهارکرد: از 377 میلیارد ریال اعتبارات ملی استانی شده 297 میلیارد ریال معادل 79درصد و اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استانی به میزان 816 میلیارد ریال ه 100درصد تخصیص یافت.
وی بیان کرد: از 688 میلیارد ریال دودرصد نفت 516میلیارد ریال معادل 75درصد،از ردیف های متفرقه تبصره 22 ماده 180، مواد 10 قانون تنظیم ،ماده 12بحران، اعتبارات مازاد ، مناطق محروم و دیگر فصول بودجه 950میلیارد ریال بود که 590میلیارد ریال معادل 62درصد تخصیص یافت.
معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهارکرد: از یکهزار و 280میلیارد ریال اعتبارات پروژه های ملی 724میلیارد ریال معادل 72درصد تخصیص یافت .
نوروزی اظهار امیدواری کرد: در دو روز پایانی سال بخش دیگری از اعتبارات عمرانی و هزینه ای این استان تخصیص یابد.
وی اظهارکرد: در شرایطی که کاهش محسوس قیمت نفت مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده بود،اما خوشبختانه در زمینه تامین منابع مالی برای اجرای طرحهای عمرانی و خدمت رسانی به مردم،تدبیر دولت تدبیر و امید با این میزان اعتبار تخصیص یافته راهشگای حل مشکلات شد.
در هفته دولت و دهه فجر سال 93 در کهگیلویه وبویراحمد 461پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاح و یا کلنگ زنی شد.
از این میزان طرح 242 طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال در بخش های مختلف راه، آب، مسکن روستایی، بهداشت، کشاورزی، صنعت، عمران شهری و سرمایه گذاری اقتصادی خدمات افتتاح و کلنگ زنی شد.
در هفته دولت 93 ، 149 مورد از مجموع 213 طرح عمرانی با اعتباری افزون بر 890 میلیارد ریال افتتاح و 64 مورد نیز با اعتباری حدود 167 میلیارد ریال عملیات اجرایی آن آغاز شد.
در هفته دولت امسال 29 طرح اقتصادی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با اعتباری افزون بر 75 میلیارد ریال در نقاط مختلف بااشتغالزایی 197 نفربهره برداری شد.
وی مجموع اعتبار هزینه شده برای طرح های افتتاحی و پیش بینی شده برای پروژه هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز شد 105 میلیارد تومان اعلام شد.
گازرسانی به 23 روستا، 70 خانه بهداشت، آبرسانی به مناطق روستایی، پروژه های راه ، طرح های کشاورزی، ایستگاه های پمپاژ آب، آبیاری قطره ای و طرح های درمانی از مهمترین طرح هایی است که در هفته دولت عملیات اجرایی آنها آغاز و یا افتتاح شد.
در دهه فجر93 در کهگیلویه وبویراحمد 219 پروژه عمرانی و اقتصادی با 830 میلیارد ریال افتتاح و یا کلنگ زنی شد.
پروژه های افتتاحی در بخش های راه، مسکن،کشاورزی، صنعت، بهداشت، ورزش و خدمات بود.
از این تعداد 148پروژه افتتاحی و 37 پروژه با بیش از300 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
ز 34 طرح مهم اقتصادی و سرمایه گذاری به ارزش 430میلیارد ریال و اشتغالزایی 492 نفر در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات نیز بهره برداری شد.
6162



27/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن