تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801192370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار بناب: بی‌ثباتی مدیریتی به کیفیت دانشگاه پیام نور بناب لطمه می‌زند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار بناب:
بی‌ثباتی مدیریتی به کیفیت دانشگاه پیام نور بناب لطمه می‌زند
فرماندار بناب با انتقاد شدید از عدم ثبات مدیریتی در دانشگاه پیام نور مرکز بناب گفت: در دانشگاهی که از لحاظ کیفیت یکی از دانشگاه‌های ممتاز استان است، نباید در عرض 5 ماه سه رئیس عوض شود.

خبرگزاری فارس: بی‌ثباتی مدیریتی به کیفیت دانشگاه پیام نور بناب لطمه می‌زند



به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، ولی‌الله فرج‌اللهی عصر امروز در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان بناب در سال 93 اظهار داشت: کل اعتبارات هزینه شده برای اجرای پروژه‌های عمرانی از محل اعتبارات ملی، استانی و ماده 180 قانون بودجه بالغ بر 467 میلیارد ریال بود.
وی با بیان اینکه در سال‌جاری 105 پروژه عمرانی شهرستان از پیشرفت مناسبی برخوردار بوده‌اند؛ تصریح کرد: در سال 94 احداث کمربندی شهرستان و بیمارستان جدید که از جمله پروژه‌های مهم و از آرزوهای چندین ساله مردم بناب هستند، آغاز می‌شوند و اعتبار مورد نیاز آنها نیز در بودجه سال 94 کل کشور پیش‌بینی شده است.
رئیس شورای اداری شهرستان بناب سپس از کمک مالی دو خیر به میزان 5 میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز بیمارستان بناب و دو میلیارد و 500 میلیون ریال برای خرید 100 دستگاه رایانه و پروژکتور برای استفاده در مدارس بناب خبر داد و افزود: از ابتدای سال آتی احداث 3 باب مدرسه طبق تفاهم‌نامه امضاء شده از محل اعتبارات نوسازی و تجهیز مدارس کل کشور آغاز می‌‌شود.
فرج‌اللهی به هزینه‌کرد 25 میلیارد ریال برای تأمین زیرساخت‌های مسکن مهر در شهرک ولی عصر (عج) شهرستان بناب اشاره کرد و گفت: با اجرای ساختمان کلانتری و مسجد این شهرک و رفع نواقص موجود به زودی پرونده مسکن مهر در بناب بسته می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد شدید از مدیریت دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی به دلیل عدم‌ثبات مدیریتی در رأس مرکز بناب تصریح کرد: در دانشگاهی که از لحاظ کیفیت یکی از دانشگاه‌های ممتاز استان است، نباید در عرض 5 ماه سه رئیس عوض شود چرا که این موضوع موجب ورود لطمه به وضعیت تحصیلی این دانشگاه می‌شود.
فرماندار بناب از نابودی اراضی ملی در شهرستان بناب نیز اظهار ناخرسندی کرد و افزود: اراضی ملی شهرستان در حال نابودی است و ادارات منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و دهیاران روستاها مکلفند از آنها صیانت و محافظت لازم را به عمل آورده و نسبت به تملک آنها توسط دولت اقدام کنند.
فرج‌اللهی از میزان رضایت‌مندی مردم از ادارات در سال 92 ابراز نارضایتی کرد و گفت: با تعاملی که بین مردم و مسئولان شهرستان در سال‌جاری به وجود آمده است، رضایت نسبی تأمین شده و به زودی نتایج آن نیز اعلام می‌شود.
گزارش فارس حاکی است،  الهی‌زاده و میراسماعیل سیدعلیزاده به ترتیب به عنوان رئیس اداره گمرک بناب و سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز بناب معرفی شدند. انتهای پیام/60004/ج۳۰

93/12/26 - 19:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن