تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819841377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول اورژانس 115 بروجرد: 22 مصدوم در چهارشنبه آخر سال بروجرد راهی بیمارستان شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول اورژانس 115 بروجرد:
22 مصدوم در چهارشنبه آخر سال بروجرد راهی بیمارستان شدند
مسئول اورژانس 115 بروجرد گفت: از مجموع 1662 مصدوم در آمارهای ارائه شده از سوی بیمارستان‎های کشور در مراسم چهارشنبه آخر سال سال گذشته 22 مورد در شهرستان بروجرد گزارش شده است.

خبرگزاری فارس: 22 مصدوم در چهارشنبه آخر سال بروجرد راهی بیمارستان شدند



به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حسین سرخ‌مرد عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: تعداد زیادی از ۲۲مصدوم  سال گذشته را جوانان 16 تا 23 ساله تشکیل داده و پس از آن افراد هشت تا 15 سال در صدر بودند.
وی با اشاره به اینکه وجود این آمارها به معنای بروز خطر بیشتر در این گروه سنی است، افزود: 95 درصد آمارهای ارائه شده مربوط به دانش‌‏آموزان و شهروندان ساکن مناطق شهری است.
مسئول اورژانس 115 بروجرد تاکید کرد: جراحت 23 درصد از این افراد از ناحیه دست، 16.5 درصد صورت و قریب به 9 درصد از ناحیه پا بوده است، همچنین در بروجرد یک مورد نیز آسیب دیدگی از ناحیه چشم گزارش شده بود.
سرخ مرد یادآور شد: بی‏‌شک آمار سوختگی‏‌ها بیش از میزان ثبت شده در بیمارستان‏‌ها است، چرا که برخی افراد که دچار سوختگی سطحی می‏‌شوند، اغلب به بیمارستان مراجعه نمی‏‌کنند.
وی سپس در توصیه‏‌هایی با تاکید بر خودداری از آتش زدن لاستیک، پرتاب فشفشه و مواد محترقه به سمت یکدیگر در این شب گفت: شهروندان در صورت روشن کردن آتش از خاموش شدن آنان اطمینان حاصل کنند.
مسئول اورژانس 115 بروجرد با اشاره به اهمیت حفظ خونسردی در هنگام بروز سانحه خاطرنشان کرد: افرادی که دچار آسیب‎های سطحی می‎شوند، از خوددرمانی بپرهیزند همچنین همراهان مصدومان آنها را به بیمارستان انتقال داده و چنانچه آسیب‌دیدگی زیاد بود، با اورژانس 115 تماس بگیرند.
سرخ‌مرد در توصیه‎ای از والدین خواست برای جلوگیری از حوادث این چنینی فرزندان خود را در شب چهارشنبه آخر سال همراهی کرده و در صورت بروز  آسیب‌دیدگی از ناحیه چشم با جلوگیری از مالیدن آن، چشم آسیب‌‌دیده را با آب شستشو دهند.
وی با اشاره به آماده‌باش دائم نیروهای اورژانس بر اساس رسالت کاری آنها ادامه داد: در مواردی نظیر چهارشنبه آخر سال نیروهای در حالت استراحت نیز به کار گرفته می‎شوند.
مسئول اورژانس 115 بروجرد عنوان کرد: سه پایگاه اورژانس در مناطق با احتمال بالای وقوع حادثه مستقر شده‎اند، همچنین در این شب دو دستگاه آمبولانس دیگر فعال می شوند و علاوه بر این پایگاه‎های اورژانس جاده‎‎ای نیز برای پوشش روستاها آماده هستند.
سرخ مرد با اشاره به اینکه در شهرستان بروجرد سه پایگاه جاده‎ای و سه پایگاه شهری فعال هستند، خاطرنشان کرد: این سازمان با مشکلاتی نظیر کمبود نیرو، منابع مالی و زمین مورد نیاز برای افتتاح پایگاه اورژانس مواجه است، بنابراین به منظور کاستن از مشکلات و خدمات‌‌رسانی مطلوب‎تر در این زمینه درصدد راه‌اندازی دو پایگاه شهری دیگر در میادین آیت‌الله بروجردی و نواب هستیم. انتهای پیام/2304/ج۳۰

93/12/26 - 17:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن