تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804518925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاشاني: آزمون و جهانبخش سرمايه ملي هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کاشانی: آزمون و جهانبخش سرمایه ملی هستند
مدير تيم ملي فوتبال اميد ايران گفت: حمايت همه‌جانبه‌اي از تيم ملي اميد انجام مي‌شود و حمايتي که پيشکسوتان مي‌کنند دلي است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، حبیب کاشانی در رابطه با حضور احمدرضا عابدزاده در دفترش گفت: عابدزاده از پیشکسوتان و زحمتکشان فوتبال بوده است او امروز در دفتر من حاضر شد و در مورد موضوعات مختلف و تیم ملی امید با یکدیگر صحبت کردیم.

وی افزود: به عابدزاده به خاطر داشتن پسری مثل امیر عابدزاده تبریک گفتم او در تیم امید حضور دارد و از کیفیت خوبی بهره می‌برد. در شرایط موجود وظیفه من و پیشکسوتان فوتبال است که به این تیم کمک کنیم و در راستای رسیدن به المپیک به تیم امید کمک خواهیم کرد و در کنار یکدیگر هستیم.

کاشانی در ادامه اظهار داشت: از عابدزاده تشکر کردم از افرادی که مثل او محبوب هستند و از تمامی پیشکسوتان پرسپولیس و فوتبال ایران می‌خواهم از تیم ملی امید حمایت کنند. حضور عابدزاده باعث می‌شود که با قدرت بیشتری به مسیرمان ادامه دهیم. آرزو می‌کنم در سال جدید که مصادف شده با ایام فاطمیه تیم ملی امید بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و خواهشم از مردم غیور ایران این است که ما را از دعای خیر خودشان بی‌نصیب نگذارند.

مدیر تیم ملی امید در رابطه با همدلی که بین پیشکسوتان فوتبال در حمایت از تیم ملی امید به وجود آمده تصریح کرد: این اتفاق معقول و منطقی است و با توجه به تجربه عزیزان پیشکسوت و با حمایت مردم با تعصب ایران می‌توانیم این مرحله را پشت‌سر بگذاریم. حمایتی که از تیم ملی امید می‌شود دلی است و به خاطر علاقه‌ای که پیشکسوتان به کشورشان دارند این کار را انجام می‌دهند. بین همه نهادها همدلی زیادی به وجود آمده و خواسته اهالی ورزش، فدراسیون فوتبال، کمیته المپیک و وزارت ورزش موفقیت این تیم است. با این حمایت‌ها در مسیر مثبتی حرکت می‌کنیم و کادر فنی هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.

کاشانی در مورد وضعیت سردار آزمون و علیرضا جهانبخش و اینکه آیا این دو بازیکن به تیم ملی امید می‌آیند گفت: این دو بازیکن سرمایه ملی ما هستند و باید در راستای حفظ آنها کوشا باشیم. آزمون و جهانبخش مثل ارسلان مطهری، بهنام برزای، علی کریمی، احمد نوراللهی، روزبه چشمی و امیر عابدزاده سرمایه ملی هستند و باید در حفظ آنها کوشا باشیم. ریاست فدراسیون فوتبال با وجود مشکلاتی فراوانی که دارد در جلسه‌ای که با ما داشت اعلام کرد این همکاری با تیم امید انجام می‌شود.

وی افزود: یکی از خواسته‌های ما از رئیس فدراسیون فوتبال حضور آزمون و جهانبخش است که کفاشیان هم این درخواست ما را تأیید کرد. ما منتظریم تا این مسئله اتفاق بیفتد البته بازی مقابل تیم ملی شیلی و سوئد هم بسیار مهم است و در رنکینگ ما تأثیر دارد ولی شرایط تیم ملی امید هم بسیار حساس است همه دوست دارند این تیم پس از 40 سال طلسم نرسیدن به المپیک را بشکنند اگر چنین هدفی داریم باید با یک همدلی و حمایت همه‌جانبه به سمت جلو حرکت کنیم. از همه دوستانی که می‌توانند به ما چه از لحاظ معنوی و چه مادی کمک کنند خواهش می‌کنم از این تیم حمایت کنند تا از این مقطع حساس عبور کنیم.

کاشانی در پایان با تأکید بر اهمیت مرحله اول رقابت‌های مقدماتی المپیک تصریح کرد: اگر از این مرحله عبور کنیم تازه 30 درصد راه را طی کردیم از بین 5 تیم حاضر در گروه تنها یک تیم به مرحله بعدی می‌رود و این نشان می‌دهد چقدر کار ما سخت است. تیم ملی عربستان در جام خلیج‌فارس به رتبه اول رسید و بسیار حرفه‌ای است. افغانستان و نپال هم تیم‌های ناشناخته‌ای هستند که می‌توانند حریفان قدرتمندی باشند امیدوارم از این مرحله با قدرت عبور کنیم تا در دور بعدی با جلساتی که با سازمان لیگ فدراسیون، کمیته المپیک و وزارت ورزش می‌گذاریم بتوانیم شرایط بهتری را برای ادامه راه به وجود بیاوریم.



1393/12/26 15:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن