تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820109797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايش فيلم راي گيري دو فوريت اصلاحيه بودجه مصوب 93 شهرداري تهران / مردم قضاوت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۲:۱ب.ظ)
نمايش فيلم راي گيري دو فوريت اصلاحيه بودجه مصوب 93 شهرداري تهران / مردم قضاوت کنند موج -رئيس کميسيون سلامت شوراي شهر تهران درباره اتفاقات رخ داده در جلسه روز يکشنبه و راي گيري مجدد نسبت به دو فوريت اصلاحيه مصوب بودجه 93 شهرداري تهران، گفت: درخواست تشکيل جلسه اي را با حضور رئيس شورا و شهردار تهران و اصحاب رسانه را براي به نمايش گذاشتن 30 دقيقه از تصوير جلسه آن روز را دارم تا مردم در اين باره به قضاوت بنشيند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، رحمت اله حافظي در جلسه علني امروز شوراي شهر تهران با بيان اينکه سياه کوه آزاد شد، افزود: روزانه هزار تن زباله و نخاله در اين محل تخليه مي شد که با پيگيري شهرار منطقه 15 و حمايت سردار فيروزآبادي تخليه نخاله و زباله از روز گذشته در اين محل متوقف شده است. اميدواريم هر چه زودتر 600 هکتار زمين سياه کوه براي استفاده مردم به تفرجگاه تبديل شود.
وي در ادامه با اشاره به اينکه در راستاي صيانت از محيط زيست، دوفوريت حفظ باغات را تصويب کرديم، تصريح کرد: در اين دو فوريت تغيير کاريري باغات کن از مسکوني به فضاي سبز در صحن شورا مصوب شد که نشان دهنده دغدغه اعضاي شورا در اين زمينه است. به دنبال پيشنهاد شورا به کميسيون ماده 5 و عنايت به فرمايشات رهبري در جلسه روز گذشته شوراي عالي معماري و شهرسازي اين تغيير کاربري مصوب شد و باغات به هم پيوسته کن به عنوان فضاي سبز به رسميت شناخته شد. از همراهي و اهتمام شوراي عالي شهرسازي در تصويب اين پيشنهاد قدرداني و تشکر مي کنم.
وي در ادامه از ساخت و ساز در قطعه زمين ديگر در باغات کن خبر داد و گفت: در قطعه زميني در منطقه باغات کن به نشاني خيابان قهرماني جنوبي و به مساحت دو هزار و 500 متر مربع با پلاک ثبتي 399 که متعلق به تعاوني مسکن کارکنان تهران منطقه 18 است، درختان اين زمين با استفاده از گازوئيل و مواد نفتي خشکانده مي شود.

وي ادامه داد: با استناد به تبصره 3 ماده 4 آيين نامه اجرايي ماده يک قانون اصلاح حفظ و گسترش فضاي سبز مصوب 20 تيرماه سال 88 مجمع تشخيص مصلحت نظام " در صورت اهمال در نگهداري درختان مشمول قانون شهرداري موظف است با اخذ مجوز از دادستان راسا نسبت به آبياري و نگهداري آنها اقدام نموده و هزينه متعلقه را با پانزده درصد اضافي به عنوان کارمزد از مالک دريافت نمايد." ازاين رو از شهرداري در مورد انجام اين تکليف در اين زمين گزارش مي خواهيم.

رئيس کميسيون سلامت، محيط زيست و خدمات شهري همچنين با استناد به ماده 6 لايحه قانون حفظ و گسترش فضاي سبز در شهرها مصوب اول خردادماه 59 شوراي انقلاب گفت: در اين ماده آمده است "هر کس عالما و عامدا دربرخلاف مقرارت اين قانون مرتکب قطع درختان و موجب از بين رفتن درختان مشمول قانون شود به حبس قانوني سه سال و پرداخت جريمه نقدي محکوم مي شود ." و تبصره يک اين قانون نيز آمده است "در صورتي که قطع درخت از طرف مالکين به نحوي باشد که باغي از بين برود و از زمين آن بصورت تفکيک و خانه سازي استفاده کند هم زمين به نفع شهرداري ضبط مي شود و به مصرف خدمات عمومي شهرو محرومين مي رسد." از شهرداري تهران مي خواهيم نسبت به پيگيري حقوقي و قضايي جهت مصادره اين ملک نه معوض آن اقدام کند و گزارشي نيز به شورا ارسال کند.
حافظي همچنين با توجه به اتفاقات رخ داده در جلسه روز يکشنبه 24 اسفندماه در تصويب دو فوريت اصلاحيه بودجه مصوب سال 93 گفت: با توجه به تحميل اقدامات خلاف قانون توسط رئيس شورا به جلسه و تعيين و تکليف براي جلسه توسط شهردار درخواست تشکيل جلسه را با حضور رئيس شورا و شهردار و اصحاب رسانه و نمايش گذاشتن 30 دقيقه از تصوير جلسه آن روز را دارم تا مردم در اين باره به قضاوت بنشيند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن