تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820893591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنوز راه زیادی داریم؛ اما می خواهیم به توافق برسیم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: هنوز راه زیادی داریم؛ اما می خواهیم به توافق برسیم


وزیر امور خارجه انگلیس گفت که با وجود پیشرفت در مذاکرات، راه زیادی تا توافق باقی است. اما امروز اتحادیه اروپا در جدیدترین بیانیه ای بر عزم خود برای توافق با ایران تاکید و اعلام کرد: این نشست ها می توند به فرایند مورد نظر در روزهای آتی کمک کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، «فیلیپ هاموند» وزیر امور خارجه انگلیس امروز سه‌ شنبه در بروکسل گفت، با وجود پیشرفت‌های صورت گرفته در مذاکرات هسته‌ای، همچنان راه زیادی باقی مانده است.

«لوران فابیوس» وزیر امور خارجه فرانسه نیز دیشب دوشنبه در سخنانی در بروکسل ضمن ابراز امیدواری درباره دستیابی به توافق پایدار در مذاکرات هسته‎ ای گروه «1+5 » با ایران اعلام کرد که همچنان نکات مهمی درباره توافق هسته‌ای گروه «1+5 » با ایران وجود دارد که حل نشده است.

پیش از شروع این نشست، «فرانک والتر اشتانمایر» وزیر امور خارجه آلمان از طرفین خواسته بود از این فرصت گفتگوها در بروکسل استفاده کنند تا به توافقی دست یابند.

دیروز نشست مشترک وزیر امور خارجه کشورمان و فدریکا موگرینی با شرکت همتایان وزرای امور خارجه کشورهای فرانسه، انگلیس، آلمان در بروکسل برگزار شد.

پیش از این دیدار، ظریف با خانم موگرینی، مسئول جدید سیاست خارجی اتحادیه اروپا و فیلیپ هاموند، وزیر امور خارجه انگلیس در بروکسل دیدار و گفتگو کرده بود.

مذاکرات محمدجواد ظریف و جان کری وزرای خارجه ایران و آمریکا به همراه سید عباس عراقچی، وندی شرمن معاونان وزرای خارجه، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان، ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا و نیز حسین فریدون که از ساعت 10:30 دقیقه صبح دوشنبه به وقت تهران آغاز شده بود پس از 5 ساعت مذاکره به پایان رسید.  


سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن