تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820310578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعمال محدوديت‌هاي ترافيکي در جاده‌هاي گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ اسفند ۱۳۹۳ (۱۸:۰ب.ظ)
از 27 اسفند ماه جاري صورت مي‌گيرد اعمال محدوديت‌هاي ترافيکي در جاده‌هاي گيلان موج -رشت- فرمانده پليس راه گيلان از اعمال محدوديت‌هاي ترافيکي از 27 اسفند ماه جاري تا 16 فروردين ماه سال 94 در جاده‌هاي برون‌شهري اين استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، مهيار رستگار امروز در جلسه انتظامي گيلان با اشاره به محدوديت‌هاي ترافيکي جاده‌هاي برون‌شهري در نوروز سال 94 اظهار کرد: محدوديت‌ها به منظور افزايش ايمني، ايجاد کشش و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه انجام شده است.
وي از اعمال محدوديت‌هاي ترافيکي از 27 اسفند جاري تا 16 فروردين سال 94 در جاده‌هاي برون‌شهري گيلان خبر داد و افزود: هنگام اجراي طرح نوروزي تردد انواع موتورسيکلت‌ها در تمام آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها و محورهايي که ضرورت ايجاب کند، ممنوع است.
رستگار با بيان اينکه در تمام محورهاي برون‌شهري ممنوعيت و محدوديت ترافيکي براي انواع تريلر و کاميون هنگام اجراي طرح ترافيکي نوروزي اعمال مي‌شود، تصريح کرد: تردد انواع تريلر، کاميون و تانکرهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني يا داراي مجوز از پليس راهور ناجا مجاز است.
فرمانده پليس راه گيلان محدوديت تردد انواع تريلر و کاميون به استثناي خودروهاي مواد سوختي و فاسدشدني را از ساعت 12 روز 27 اسفند جاري تا يک بامداد روز پنجم فروردين ماه سال 94 در محور قزوين ـ رشت عنوان کرد و گفت: ممنوعيت ترافيکي از ساعت 12 روز يازدهم فروردين سال 94 تا يک بامداد 15 فروردين ماه سال 94 در محور مذکور اعمال مي‌شود.
وي تردد انواع تريلر و کاميون به استثناي خودروهاي مواد سوختي و فاسد شدني در محورهاي اردبيل به آستارا و خلخال به اسالم را از ساعت هفت صبح تا 24 روزهاي 28 و 29 اسفند جاري اعلام کرد و يادآور شد: يکم، 12، 13 و 14 فروردين سال 94 محدوديت‌هاي ترافيکي در محورهاي مذکور اعمال مي‌شود.
رستگار خواستار همکاري تمام رانندگان با پليس راه شد و اظهار کرد: شهروندان براي دريافت اطلاعات از راه‌هاي گيلان مي‌توانند با شماره تلفن 01333755004 تماس بگيرند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن