تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804825621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز:ایجاد نشاط و فضای نقادی به رشد و تعالی دانشگاه کمک می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز:ایجاد نشاط و فضای نقادی به رشد و تعالی دانشگاه کمک می کند اهواز- ایرنا- سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز ایجاد فضای امن و بانشاط همراه بانقادی را اولویت نخست دوره مدیریت این دانشگاه عنوان کرد و گفت: در یک سال اخیر با همراهی جامعه دانشگاهیان ، توانستیم گام های مهمی در این زمینه برداریم.


دکتر محمد رعایایی روز دوشنبه به همراه معاونین و مدیر روابط عمومی این دانشگاه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خوزستان و سپس نشست خبری افزود: در این ارتباط جلسات مهمی برگزارشد و نظرات و پیشنهادهای دانشگاهیان برای فراهم کردن فضای بانشاط و نقد در این دانشگاه مطرح شد.
وی صدور مجور برای فعالیت سه انجمن اسلامی دانشجویان ، انجمن اسلامی دانشجویی و انجمن پیروان ولایت و رهبری را از اقدام های مهم این دانشگاه برای بیان آزاد دیدگاه های دانشجویان عنوان کرد و گفت: با اینکه دانشگاه باید سیاسی باشد ولی معتقدم نباید دانشگاه ها به باشگاه سیاسی گروه ها و جناح ها تبدیل شود.
وی برنامه های فرهنگی دانشگاه شهید چمران را در یک سال اخیر مثبت و قابل قبول خواند و افزود: برگزاری کنگره شهدای دانشجویی خوزستان ، بزرگداشت 16آذر روز دانشجو و جشنواره بین المللی فیلم های علمی را کارهای برجسته فرهنگی دانشگاه بوده است.

* ارتقا کیفیت آموزشی در دانشگاه و توسعه تحصیلات تکمیلی
سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز در این نشست خبری گفت: هم اکنون چهار هزار و 260دانشجوی کارشناسی ارشد در 151رشته و یک هزار و 200دانشجوی دکترا در 40رشته در این دانشگاه به تحصیل اشتغال دارند.
وی گفت: امسال 320دانشجوی ورودی دکترا در دانشگاه شهید چمران داشتیم و تلاش می شود رشته های کاربردی و مورد نیاز استان در سطح دکترا در این دانشگاه جذب شود.
دکتر رعایایی در ادامه گفت:مجوز پنج رشته دکترا و شش رشته کارشناسی ارشد دریافت شده و یا در حال گرفتن مجوز آن هستیم.
وی با بیان اینکه دانشگاه شهید چمران مهمترین و بزرگترین دانشگاه در جنوب غرب کشور است اظهار داشت: توقع و انتظار از این دانشگاه به جهت اینکه 600عضو هیات علمی دارد بالاست از این رو ارتباط گسترده و عمیق با سازمان ها و مراکز صنعتی استان با رویکرد ارایه کارهای پژوهشی کاربردی در اولویت کاری این دانشگاه بوده و هست.
دکتر رعایایی در ادامه افزود: در دهه های گذشته نگاه کمی و کمی گرایی در دانشگاه به اندازه وجود داشته و حالا باید به نیازهای واقعی جامعه بیشتر توجه کرد و درجه اول تلاش می شود تحصیلات تکمیلی و کاربردی مورد توجه قرار گیرد.

* بی حرمتی به حریم دانشگاه ها به سود جامعه نیست
سرپرست دانشگاه شهید چمران با بیان اینکه همزمان با گرفتن مدیریت این دانشگاه در 28اسفند 92 به دیوار دانشگاه تعرض شد گفت: تخریب دیوار در فاصله پنج متری بدون اطلاع و اخطار قبلی بی حرمتی به حریم دانشگاه بود.
وی گفت: چندی پیش نیز دیوار اصلی کوی اساتید دانشگاه نیز شبانه بدون اطلاع قبلی تخریب شد.
دکتر رعایایی در ادامه گفت: اعتراض هایی در این ارتباط صورت گرفت و موضوع به استانداری خوزستان منعکس شد ولی امیدواریم در آینده شاهد وقوع چنین حوادث تلخی نباشیم.

* نگاه ما به رسانه ها مثبت است
سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز، رسانه ها را مایه پیشرفت هرکشور دانست و گفت: نگاه ما به رسانه ها از آن جهت که واقعیات را منعکس می کنند مثبت است.
دکتر رعایایی در ادامه گفت: رسانه ها از دیدگاه ما ابزارهای نظارتی هستند که مدیران را در مسیر راه کمک می کنند.
وی با بیان اینکه رسانه ها اگر آزادی عمل داشته باشند و حرفه ای باشند می توانند گره گشایی کنند و در خدمت تعالی و پیشرفت کشور قرار گیرند خاطر نشان کرد رسانه ها با ایجاد حس رقابت ، خدمت رسانی را در کشور شتاب می بخشند و مردم را در مسیر قضاوت درست از عملکردهای مسوولان قرار می دهد.
در این نشست صمیمانه محسن بهاروند رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خوزستان ، ایرنا را رسانه نظام و ابزاری کارآمد و موثر برای بیان واقعیت ها ، مشکلات و کارهای انجام شده دولت و نظام بیان کرد و آمادگی این رسانه را برای همکاری نزدیک تر و موثرتر با دانشگاه شهید چمران اعلام کرد.
وی گفت: ایرنا با سابقه ای 81ساله با داشتن 31 نمایندگی در مراکز استان ها و شهرهای مهم کشور و بیش از 30نمایندگی خارج از کشور و انتشار اخبار با پنج زبان زنده دنیا نقش نخست را در فرایند اطلاع رسانی فراگیر در کشور دارد.
6065/6064



25/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن