تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819500737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه‌هاي فرهنگي و اطلاع‌رساني راه و شهرسازي مازندران در ايام نوروز ۹۴


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۱۶ب.ظ)
برنامه‌هاي فرهنگي و اطلاع‌رساني راه و شهرسازي مازندران در ايام نوروز ۹۴ موج - رئيس اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران در آستانه فرارسيدن سال نو و سفرهاي نوروزي برنامه‌هاي فرهنگي و اطلاع رساني اين اداره كل را براي ايام نوروز تشريح کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد حميد حسيني، رئيس اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، اظهار کرد: هرساله شاهديم كه با فرا رسيدن نوروز و زنده شدن طبيعت تقاضا و نياز به سفر نزد مردم افزايش چشمگيري پيدا كرده و تعطيلات ويژه و منحصر به فرد اين ايام زمينه ساز مناسبي براي انواع مسافرت ها مي‌شوند.
وي گفت: در اين ميان استان مازندران به دليل گردشگر پذير بودن و برخورداري از مواهب طبيعي همواره از اهميت خاصي برخوردار بوده و از پرترافيک ترين راه‌هاي كشور محسوب مي‌شود.
حسيني خاطر نشان کرد: از اين رو راه و شهرسازي مازندران در راستاي ضرورت امر اطلاع رساني و آگاهي بخشي عموم كاربران اقدامات گسترده‌اي را در دستور كار خود دارد.
وي به برنامه‌هاي اين اداره كل براي ايام نوروز اشاره کرد و گفت: تهيه و ساخت برنامه زنده تلويزيوني «راه و سفر»، ساخت فيلم‌هاي مستند و آموزشي و پخش از شبكه استاني، تهيه و ساخت برنامه راديويي «صداي خوش سفر» و توزيع در بين مسافران نوروزي، چاپ و توزيع نقشه راه‌هاي استان و كشور، پازل‌هاي آموزشي ويژه نسل نوپا و كتابچه (همگام با راهداران در نوروز۹۴) در ورودي محورهاي استان به مسافران نوروزي، نصب بيش از ۶۰ عدد استند و ۷ بيلبرد با مضامين شعارهاي ايمني و هشداردهنده در كليه محورهاي مواصلاتي تحت پوشش استان و پل‌هاي عابر پياده از اقدامات اين اداره كل در ايام نوروز است كه اميدواريم اين فعاليت‌ها در راستاي اطلاع رساني، آگاهي بخشي و فرهنگ سازي نقش بسيار مهم و تاثير گذاري ايفاء کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن