تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803351768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امسال صورت گرفت آغاز عملیات احداث 8 مدرسه روستایی توسط خیران در پیرانشهر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امسال صورت گرفت
آغاز عملیات احداث 8 مدرسه روستایی توسط خیران در پیرانشهر
رئیس آموزش و پرورش پیرانشهر گفت: امسال عملیات احداث 8 مدرسه روستایی توسط خیران در پیرانشهر آغاز شد.

خبرگزاری فارس: آغاز عملیات احداث 8 مدرسه روستایی توسط خیران در پیرانشهر



موسی رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: چند ماه اخیر با همت خیرین و اولیای نیکوکار همچنین با همراهی اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس نسبت به هوشمندسازی بیش از 200 کلاس درس اقدام کرده‌ایم.
رسولی با اشاره به اینکه فرآیند هوشمندسازی مدارس این شهرستان کماکان با همت کارشناسان و نیکوکاران ادامه دارد، گفت: به این موضوع به عنوان یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش جامه عمل خواهیم پوشاند.
وی به تجهیز مدارس این شهرستان به سیستم گرمایشی استاندارد اشاره کرد و گفت: در این راستا اقدامات لازم در مورد 40 مدرسه انجام گرفته، 11 مدرسه دیگر نیز در دست اقدام می‌باشد، که در مجموع 51 باب می‌شود.
رئیس آموزش و پرورش پیرانشهر با اظهار به اینکه اقدامات فوق را با همکاری اداره تجهیز و نوسازی مدارس استان همچنین خیران انجام می‌دهیم و در هشت روستای شهرستان خیران در حال ساخت مدرسه هستند، ادامه داد: در این شهرستان از ظرفیت نهفته بین مردم حداکثر استفاده را می‌کنیم.
رسولی به احداث مدرسه سه کلاسه توسط دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری برکت در یکی از روستاهای تابعه این شهرستان اشاره کرد و گفت: همچنین مدرسه سه کلاسه در روستای دیگری توسط یکی از خیران مدرسه‌ساز احداث می‌شود.
وی همچنین به کلنگ‌زنی مدرسه شش کلاسه جاده سردشت توسط یکی از خیران اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر اهدای زمین، ساخت و ساز را هم خیر عهده‌دار شده است، بنابراین صد در صد خیرساز به شمار می‌شود.
رئیس آموزش و پرورش پیرانشهر با اشاره به احداث مدرسه سه کلاسه خیرساز در پنج روستای دیگر، بیان داشت: در سال آینده نسبت به ساخت پروژه‌های مورد اشاره اقدام خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه طرح یکسان‌‌سازی پوشش دانش‌آموزان در مدارس دخترانه و پسرانه، مساعدت تولیدی‌های پوشاک در این زمینه و اهدای لباس رایگان به عنوان هدیه به دانش‌آموزان بی‌بضاعت انجام گرفته است، اضافه کرد: این امر در سال 92 به ارزش 48 میلیون تومان و به ارزش 28 میلیون تومان در سال 93 انجام گرفته است.
رسولی اهدای کفش به دانش‌آموزان بی‌بضاعت به ارزش 6 میلیون تومان توسط یکی از خیران شهرستان را مورد اشاره قرار داد و گفت: ایجاد صندوق امید فرهنگیان جهت پرداخت تسهیلات مالی به همکاران آموزش و پرورش به قید قرعه امسال صورت پذیرفت.
وی به پرداخت تسهیلات مالی با ارزش 5 میلیون تومان با کارمزد دو درصد از محل این صندوق را مورد اشاره قرار داد، گفت: صندوق تلاشگران مدرسه‌ساز با هدف ریشه‌کنی کمبود فضاهای آموزشی در این شهرستان راه‌اندازی شد.
رئیس آموزش و پرورش پیرانشهر این صندوق را پشتوانه‌ای برای مجمع خیرین مدرسه‌ساز دانست و اظهار داشت: تا سال‌های گذشته این مجمع در شهرستان فعالیت چشمگیری نداشت، اما نسبت به فعال‌سازی آن اقدام شد.
وی با اشاره به اینکه تجهیز و تعمیر کتابخانه‌های شش مدرسه به ارزش 9 میلیون تومان امسال انجام گرفت، ادامه داد: همچنین ماراتن علمی بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی دوره دوم با شرکت 450 نفر برگزار شد.
رئیس آموزش و پرورش پیرانشهر با اشاره به اینکه تشکیل کلاس‌های تقویتی و تست‌زنی کنکور برای پایه چهارم دبیرستان ویژه خواهران و برادران صورت پذیرفت، اظهار داشت: این امر برای دو گروه علوم پایه و دروس عمومی برای نخستین بار در شهرستان صورت پذیرفت.
انتهای پیام/61002/س40

93/12/25 - 10:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن