تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821223505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه سال حبس براي شکارچي قرقي در همدان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ اسفند ۱۳۹۳ (۱۰:۳۶ق.ظ)
سه سال حبس براي شکارچي قرقي در همدان موج - سرپرست اداره کل محيط زيست همدان گفت: فردي که اقدام به نگهداري يک بهله قرقي کرده بود به سه سال حبس تعزيري و پرداخت جريمه نقدي محکوم شد.
به گزارش خبرگزاري موج،سيد عادل عربي افزود: تعامل مطلوب مجموعه انتظامي شهرستان ملاير با محيط زيست اين شهرستان منجر به شناسايي فرد متخلف از قانون شکار و صيد شد.
وي اضافه کرد: اين فرد متخلف اقدام به نگهداري يک بهله قرقي در خانه مسکوني کرده بود که پرونده براي وي تشکيل و به مرجع قضايي شهرستان ملاير ارسال شد.
سرپرست اداره کل اظهار کرد: اين فرد به اتهام نگهداري اين گونه جانوري طبق رأي صادره محاکم قضايي ملاير به تحمل سه سال حبس تعزيزي و پرداخت پنج ميليون ريال جزاي نقدي محکوم شد.
عربي گفت: قرقي پرنده شکاري کوچکي از تيره عقابيان است که در ميان درختان آشيانه ساخته و براي شکار پرندگان کوچک مثل گنجشک در لابلاي درختان و بوته‌ها قرار مي‌گيرد.
وي افزود: قرقي شامل مشخصاتي همچون اندازه کوچک، بال‌هاي کوتاه و گردن و دم دراز و خط ابرويي سفيد و لکه سفيد پس گردن است همچنين طول بدن قرقي نر 28 و طول ماده 38 سانتي متر است.
وي در ادامه خاطرنشان کرد: همچنين در سالجاري فرد متخلفي اقدام به نگهداري گراز در منزل مسکوني کرده بود که بعد از تشکيل پرونده و معرفي به مرجع قضايي به پرداخت جريمه محکوم شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن