تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820853414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حدادی فر: به معیارهای کی روش نمی‌خورم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: حدادی فر: به معیارهای کی روش نمی‌خورم
قاسم حدادي فر کاپيتان ذوب آهن در بازي هاي اخير تيمش بازي هاي خوبي انجام داد و پاس گل هاي زيادي را براي مهاجمان تيمش ساخت اما باز هم به تيم ملي دعوت نشد.
به گزارش نامه نیوز، حدادی فر بعد از رسیدن به تهران برای بازی با پیکان متوجه شد که در لیست اردوی تیم ملی قرار ندارد و این درحالیست که این هافبک باتجربه پاسپورتش را تحویل داده بود. او در همین خصوص گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

چرا ناراحت باشم؟
من همیشه به نظر آقای کی روش احترام گذاشته ام و برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت می کنم. من هم پاسپورت داده بودم اما حتما صلاح دانستند که من را دعوت نکنند. از اینکه تیم مان سهمیه بیشتری در تیم ملی ندارد ناراحت شدم . خودم برای چه باید ناراحت شوم؟ از تیم ما بازیکنانی مانند کاوه رضایی و مرتضی تبریزی می توانستند در تیم ملی باشند و کمک کنند و فکر می کنم جای شان در تیم ملی خالی است.

شاید به معیارهای کی روش نمی خوردم
به حدادی فر هم گفتیم که به اعتقاد کارشناسان با بازی هایی که انجام دادی اعتقاد دارند جای تو هم خالی است که جواب داد: کارشناسان لطف دارند و اما نمی دانم چه بگویم و ناراحت نیستم چون تمام تلاشم را کردم. شاید با معیارهای کی روش نمی خوردم و ایشان معیارهای خاص خودش را دارد. اما باید بگویم خوشحالم که یک نماینده در تیم ملی داریم.

پیکان سخت گل می خورد
برای بازی با پیکان کار خیلی سختی داریم چون پیکان نشان داده سخت گل می خورد. این تیم خط دفاعی و سازماندهی خوبی دارد و به نظر من بازی با پیکان سخت تر از بازی های دیگر است. برای ما خیلی مهم است که در این بازی امتیاز بگیریم. از اول هفته هم تمرینات سخت و فشرده ای داشتیم تا بتوانیم از این بازی سخت امتیاز بگیریم.

نفسم در بازی با سایپا نگرفت
در بازی با سایپا خوب کار کردیم و بعد از گلی که خوردیم توانستیم جبران کنیم. در این بازی هم نفس من نگرفت خودم هم این حرف را شنیدم اما تکذیب می کنم. خدا شاهد است که در این بازی چون در جریان بازی بودم نشنیدم که هواداران در بازی بی احترامی کنند و نه می توانم بگویم شنیده ام و نه اینکه نشنیده ام. هواداران ما خیلی فهیم هستند و اگر این اتفاق افتاده باشد که بعید می دانم باشگاه تذکر می دهد چون ما باشگاه بزرگی هستیم.

قرارداد سه ساله با گل محمدی حرفه ای است
به نظر من پیشنهاد قرارداد سه ساله به آقای گل محمدی کاملا حرفه ای است. او مربی جوان و بسیار خوب است که می تواند به ذوب آهن کمک کند. او بازیکنان خوبی معرفی کرده و توانسته ذوب آهن را به روزهای اوج برساند. با یک برنامه ریزی دو ،سه ساله ذوب آهن می تواند در آسیا هم حرف هایی برای گفتن داشته باشد.در حال حاضر در لیگ کارمان برای گرفتن سهمیه آسیایی سخت است و تمام تلاش مان را می کنیم تا در جام حذفی موفق باشیم.


منبع: تسنیم


۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن