تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819117870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرفاوی: فشردگی لیگ به ضرر پیکان تمام خواهد شد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مرفاوی: فشردگی لیگ به ضرر پیکان تمام خواهد شد
کد خبر: ۴۸۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰ - 15 March 2015


سرمربی تیم فوتبال پیکان با انتقاد از فشردگی برنامه لیگ برتر گفت: چه بگویم که باید با این بی‌برنامگی کنار بیاییم.


به گزارش ایسنا‌، صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان درباره این بازی گفت: بازی سختی را پیش‌رو داریم و با توجه به شرایطی که در جدول داریم باید بتوانیم با سه امتیاز از این بازی خارج شویم. با توجه به این که تیم‌های هم‌رده ما در جدول امتیاز گرفته‌اند‌، ما هم باید در این بازی پیروز شویم. امیدوارم با یک بازی منطقی و حساب‌ شده بتوانیم نتیجه را به نفع خود به پایان برسانیم.


وی با اشاره به روند خوب هفته‌های گذشته‌ تیم ذوب‌آهن افزود: نتایجی که ذوب‌آهن در هفته‌های اخیر به خصوص در نیم‌فصل دوم گرفته است‌، آنها را از نظر روحی و فنی در شرایط بهتری نسبت به قبل قرار داده است.


مرفاوی با اشاره به محرومیت ساموئل در بازی فردا مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: به غیر از او همه بازیکنانمان را در اختیار داریم.


سرمربی پیکان در ادامه به برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای هفته بیست و سوم اشاره کرد و افزود: قبل از این راجع به برنامه‌ریزی‌های سازمان لیگ زیاد صحبت کرده‌ام به هر حال سازمان لیگ باید کار خودش را انجام دهد و من هم به عنوان مربی تیم باید شرایط را با برنامه‌ریزی آنها وقف بدهم. در ابتدا قرار بود این بازی 27 اسفند برگزار شود اما بعد به 25 موکول شد.


وی درباره‌ صحبت‌های یحیی گل‌محمدی که گفته بود ما خودمان با وجود نداشتن سه بازیکن خواستیم مقابل پیکان به میدان برویم‌، خاطرنشان کرد: نمی‌شود که بگوییم ما می‌ خواهیم بازی کنیم. باید شرایط تیم مقابل را هم در نظر گرفت. اگر قرار باشد که یک باشگاه تعیین تکلیف کند،؛ چرا سازمان لیگ به حرف ما گوش نمی‌دهد. برنامه‌ریزی که انجام شد به ضرر تیم ما خواهد بود، چرا که ما بعد از بازی فردا باید در روزهای هجدهم و 22 فروردین ماه بازی کنیم که این فشردگی به ضرر ما تمام خواهد شد. در حالی که تیم‌های دیگر چهاردهم فروردین ماه و بیست و یکم به میدان می‌روند ولی چه بگویم که باید با این بی‌برنامگی کنار بیاییم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن