تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820631557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قيمت ميوه شب عيد در آذربايجان شرقي تعيين شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ اسفند ۱۳۹۳ (۱۴:۱۹ب.ظ)
قيمت ميوه شب عيد در آذربايجان شرقي تعيين شد موج - آخرين وضعيت بازار شب عيد در جلسه کميسيون تنظيم بازار استان به رياست استاندار آذربايجان شرقي مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين جلسه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص سهميه و قيمت ميوه شب عيد در بازار استان، قيمت پرتقال شمال و سيب قرمز براي توزيع در مراکز تعيين شده در سطح شهرهاي استان به ترتيب 2هزار و900 و 2هزار و500تومان تعيين شد.
استاندار آذربايجان شرقي در اين جلسه گفت: با تمهيدات انجام شده هيچ نگراني در خصوص تأمين ميوه شب عيد در استان وجود ندارد.
اسماعيل جبارزاده با اشاره به تصميم دولت مبني بر عدم واردات ميوه شب عيد، خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌هاي مسئول بايد با اتخاذ تمهيدات لازم از اين تصميم منطقي دولت حمايت کنند.
وي با تاکيد بر استفاده از محصولات کشاورزي توليد داخل، افزود: لازمه استقلال حمايت از توليد داخل است و محصولات کشاورزي در صدر توليدات داخلي هستند.
جبارزاده همچنين بر آمادگي کامل دستگاه‌هاي مسوول براي تأمين کسري احتمالي مايحتاج مردم در ايام تعطيلات عيد تاکيد کرد. رييس سازمان جهاد کشاورزي استان هم در اين جلسه سهميه تعيين شده براي ميوه شب عيد استان را 700 تن سيب و 2هزار تن پرتقال اعلام کرد و گفت: ميوه شب عيد به اندازه کافي در سردخانه‌هاي استان موجود است و براساس برآوردها هيچ گونه کمبودي در اين خصوص نخواهيم داشت.
کريم مهري هدف از اجراي طرح توزيع ميوه شب عيد را کنترل عرضه و تقاضا و کوتاه کردن دست سودجويان دانست و گفت: بنا نداريم کل توزيع بازار را در دست بگيريم، چرا که بخشي از بازار در دست اصناف است که آن‌ها هم کار خودشان را انجام مي‌دهند.
وي همچنين از توزيع روزانه 20 تن گوشت مرغ در بازار استان خبر داد و گفت: مشکلي از نظر توزيع گوشت مرغ در ايام پاياني سال و تعطيلات نوروز نخواهيم داشت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن