تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820209055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست آموزشی سبک زندگی اسلامی زنان سرپرست خانوار در مراغه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نشست آموزشی سبک زندگی اسلامی زنان سرپرست خانوار در مراغه خبرگزاری پانا:مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مراغه گفت: نشست آموزشی سبک زندگی اسلامی برای 56 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد مراغه برگزار شد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۴ اسفند ساعت 14:09

خبرگزاری پانا+نشست آموزشی سبک زندگی اسلامی زنان سرپرست خانوار در مراغه

به گزارش خبرگزاری پانا، ،ایوب هاشمیان با بیان این مطلب افزود: در این نشست آموزشی که در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا با سخنرانی حجت الاسلام دوستی در محل سالن اجتماعات کمیته امداد برگزار شد 56 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد حضور داشتند.
وی ادامه داد: در این نشست حجت الاسلام عیدی با تاکید بر آموزه های دینی ،به تاثیر مثبت بر به کار بستن سیره و روش ائمه معصومین در تمام زمینه های زندگی تاکید کردند.
هاشمیان ادامه داد: تاکید بر قناعت و صرفه جویی در زندگی و الگوسازی رفتار ائمه از دیگر مسائلی بود که در این نشست آموزشی بررسی شد.
مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مراغه گفت:یک خیر مراغه ای برای جهیزیه نوعروسان تحت پوشش 50 میلیون ریال کمک نقدی کرد.
وی افزود: همچنین یک خیر دیگر 40 تخته فرش ،40 سرویس چینی و 40 سماور به نوعروسان تحت حمایت اهدا کرد.
وی با اشاره به اینکه مردم نودوست مراغه همیشه در کار خیر پیش قدم هستند افزود:ازدواج، سنت رسول خدا و امری نیکو است. از آن نیکوتر وساطت و میانجیگری یا کمک مالی برای ازدواج دو نفر است.
هاشمیان از برگزاری نشست فرهنگی با موضوع بصیرت برای مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.
وی اضافه کرد: در این نشست فرهنگی که با سخنران یرابط ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد 70 نفر از مددجویان کمیته امداد حضور داشتند.
مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مراغه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سال جاری تا کنون 48 مسکن روستایی مددجویی با هزینه 6 میلیارد ریالی در شهرستان مراغه مقاوم سازی شده است.
وی یادآور شد: برای حل مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد مراغه در سالجاری 6/4 میلیارد ریال هزینه شده است.
هاشمیان تصریح کرد: بیش از 53 فقره خدمات حقوقی و قضایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مراغه در سال جاری صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه کارگاه آموزشی مهدویت و ولایت برای مددجویان کمیته امداد شهرستان مراغه برگزار شد خاطر نشان کرد:در این کارگاه آموزشی که با سخنرانی مربی پیروان ولایت در محل مجتمع کانون ولایت برگزار شد 35 نفر از مددجویان و هنرجویان مجتمع کانون ولایت حضور داشتند.
هاشمیان همچنین از تشکیل کارگروه اشتغال شهرستان مراغه در محل فرمانداری به پیشنهاد کمیته امداد این شهرستان خبر داد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن