تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804223705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جواد زرینچه: استقلال همچنان شانس قهرمانی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: جواد زرینچه: استقلال همچنان شانس قهرمانی دارد
مربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد حاشیه‌ها و محرومیت‌ها در دور رفت استقلال را بسیار اذیت کرد. وی همچنین استقلال را همچنان یکی از شانس‌های قهرمانی در لیگ برتر دانست.
به گزارش نامه نیوز ، جواد زرینچه در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال تهران، ضمن بیان این مطلب افزود: در دیدار مقابل نفت، حق‌مان شکست نبود. در آن بازی فرصت‌های بسیاری داشتیم اما بیرانوند دروازه‌بان نفت، توانست موقعیت‌های ما را با خوش شانسی فراوان مهار کند تا نتوانیم در این بازی گل بزنیم. متاسفانه هم در دور رفت و هم در دور برگشت، بازی را به نفت واگذار کردیم و ۶ امتیاز حساس را از دست دادیم.


وی همچنان استقلال را یکی از گزینه‌های اول قهرمانی در پایان فصل دانست و تاکید کرد: با توجه به بازی‌های باقیمانده تا پایان فصل و فاصله ۴ امتیازی استقلال با صدرنشین، همچنان یکی از شانس‌ها و گزینه‌های قهرمانی در لیگ هستیم و تلاش می‌کنیم با بازی‌های خوبی که در دیدارهای آینده از خود ارائه می‌دهیم، بتوانیم در پایان فصل جام قهرمانی را به بالای سر ببریم.


مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که چرا استقلال در دیدار مقابل نفت در نیمه اول عملکرد قابل قبولی نداشت اما در ۲۰ دقیقه پایانی بازی بسیار خوبی ارائه کرد، افزود: یکی از عوامل مهم آن محرومیت امید ابراهیمی و جاسم کرار بود که نبود آنها به دلیل محرومیت، تاثیر زیادی روی بازی ما گذاشت. اما در نیمه دوم بازیکنان ما بازی قابل قبولی ارائه دادند که با بدشانسی نتوانسته‌ایم به گل دست پیدا کنیم.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد فوتبال ایران در این سال ۹۳ راضی هستید یا خیر؟، تصریح کرد: نمی‌توانیم صددرصد اظهار رضایت داشته باشیم. متاسفانه عدم حضور تماشاگران نشان داد فوتبال دلچسبی را در رده‌های مختلف برگزار نکردیم. همچنین در سال ۹۳ نتوانستیم پیشرفت قابل قبولی در فوتبالمان داشته باشیم. در جام ملت‌های آسیا هم حذف شدیم و و نتوانستیم جزو ۴ تیم برتر آسیا قرار بگیریم.


زرینچه در پاسخ به این سوال که عملکرد استقلال را در سال ۹۳ چطور ارزیابی می‌کنید؟، خاطرنشان کرد: نسبت به داشته‌های‌مان، در مجموع عملکرد تیم رضایتبخش بود، هرچند در نیم فصل اول به خاطر مسائل حاشیه‌ای و محرومیت‌های پی در پی نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم اما در نیم فصل دوم شرایط بسیار خوبی داشتیم و بازی‌های بهتری انجام دادیم. البته امیدوارم بتوانیم با کسب امتیازات دیگر باقیمانده جام قهرمانی را بالای سر ببریم.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا مطالبات خود را از باشگاه استقلال دریافت کرده‌اید یا خیر؟، اظهار کرد: هنوز مبلغی را دریافت نکرده‌ایم اما مدیران و مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا قبل از پایان سال این مشکل را برطرف کنند.


مربی تیم فوتبال استقلال در پایان در مورد اینکه تمرینات استقلال تا چه روزی تعطیل خواهد بود، گفت: ما از روز ۲۸ فروردین تا ۴ اسفند تمرینات را تعطیل خواهیم کرد تا بازیکنان آغاز سال جدید را در کنار خانواده‌هایشان باشند و از روز پنجم آغاز تمرینات ما برای دیدار مقابل فولاد خوزستان خواهد بود که روز ۱۴ فروردین در اهواز به مصاف این تیم خواهیم رفت.






منبع: مهر


۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن