تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819913622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمهيدات آتش‌نشاني کرج به منظور مقابله با حوادث چهارشنبه سوري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ اسفند ۱۳۹۳ (۱۲:۵۰ب.ظ)
مدير عامل سازمان آتش‌نشاني کرج خبر داد: تمهيدات آتش‌نشاني کرج به منظور مقابله با حوادث چهارشنبه سوري موج - کرج - مدير عامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني کرج از تهيه و تحويل 100 عدد کپسول اطفاي حريق به گشت‌هاي نيروي انتظامي در آستانه چهارشنبه سوري خبر داد.
به گزارش موج، سهراب شهباني با اشاره به در نظر گرفتن تمهيدات ويژه جهت چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: برگزاري مراسم چهارشنبه آخر سال توام با خطرات احتمالي است و اين امر اجراي طرح‌ها و برنامه‌هاي کارآمد با محور فرهنگ‌سازي، آموزش و اطلاع‌رساني را از سوي سازمان آتش‌نشاني دو چندان مي‌کند.
وي، تهيه و پخش بروشورهاي آموزشي و توصيه‌هاي ايمني بين شهروندان؛ خصوصاً نوجوانان را يادآور شد و افزود: برگزاري کلاس‌هاي آموزشي، تهيه و نصب بنر توصيه‌هاي ايمني در سطح شهر از اقدامات مهم سازمان آتش‌نشاني براي پيشگيري از خطرات احتمالي در عرصه‌هاي مختلف است.
مدير عامل سازمان آتش‌نشاني شهرداري کرج، گفت: 100 عدد کپسول اطفاي حريق تهيه و به گشت‌هاي نيروي انتظامي به منظور کنترل و نظارت بر مراسم ويژه چهارشنبه سوري تحويل داده شد.
شهباني، ضرورت تهيه و پخش بروشورهاي توصيه‌هاي ايمني براي مسافرت، ترک منزل و خودرو را يادآور شد و با عنوان اينکه انجام اين مهم در اولويت برنامه‌هاي سازمان آتش‌نشاني است، گفت: تنظيف ايستگاه‌هاي آتش‌نشاني و رسيدگي به وضعيت رنگ‌آميزي و نماي ظاهري از ديگر سرفصل‌هاي کاري سازمان است.

*تهيه دستور العمل ايمني براي روز طبيعت
مدير عامل سازمان آتش‌نشاني شهرداري کرج در ادامه به تهيه دستور‌العمل ايمني براي روز طبيعت مصادف با 13 فروردين اشاره کرد و ادامه داد: اين سازمان براي برگزاري اين آيين آمادگي کامل دارد.
شهباني، نصب بنر تبريک سال نو بر روي خودروهاي سازمان، استقرار خودروها در مبادي ورودي و خروجي شهر، حضور کليه مديران و مسوولان در پنج‌شنبه آخر سال در گلزار شهدا را از جمله برنامه‌هاي اين سازمان در ايام پاياني سال ذکر و عنوان کرد: از مهمترين برنامه‌ها و فعاليت‌هاي سازمان آتش‌نشاني در ايام نوروز استقرار نيروهاي آتش‌نشاني در مبادي ورودي و خروجي شهر است.
وي ادامه داد: به منظور ارتقاي سطح خدمات‌رساني کليه مرخصي‌هاي پرسنل لغو شد و طي آن همه نيروهاي آتش‌نشاني به آماده‌باش کامل با کليه امکانات و تجهيزات تا 14 فروردين درآمدند که اين اقدام به منظور پيشگيري از حوادث احتمالي انجام مي‌شود.
گفتني است، خودروهاي آتش‌نشاني در محل‌هاي تعيين شده به همراه اورژانس و هلال احمر در کليه ايستگاه‌هاي نوروزي و ساير نقاط مورد نياز شهر در ايام نوروز و روزهاي پاياني سال مستقر مي‌شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن