تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798659486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بلاتکلیف ماندن نامگذاری شهر جدید هشتگرد/اخباری از بیمارستان۱۷ساله


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در گفتگو با مهر مطرح شد؛
بلاتکلیف ماندن نامگذاری شهر جدید هشتگرد/اخباری از بیمارستان۱۷ساله

شهر جدید هشتگرد


شناسهٔ خبر: 2518299 یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
استانها > البرز

ساوجبلاغ - رئیس شورای شهر جدید هشتگرد از پیشنهاد نام جدید برای این شهر خبر داد و گفت: نام جدید انتخاب و به استانداری ارسال شده اما با گذشت چهار ماه هنوز پاسخی دریافت نکرده ایم. محمود پایکاری رئیس شورای شهر جدید هشتگرد در گفتگو با مهر، بودجه سال ۹۴ را ۲۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد که حدود ۵۱ درصد آن صرف امور جاری و خدمات شهری و ۴۹ درصد صرف امور عمرانی خواهد شد.

پایکاری گفت: با توجه به بحران مالی که تمام شهرداری ها در سال ۹۳ با آن مواجه بودند شهرداری شهر جدید هشتگرد تا حدودی توانست موفقیتهای خوبی کسب کند و ۹۰ درصد پروژه ها تحقق یابد.

رئیس شورای شهر جدید هشتگرد از روند ساخت بیمارستان این شهر گفت و ضمن تشکر از پیمانکار این پروژه یادآور شد: سازه این بیمارستان ۱۷ سال گذشته زده شده بود اما پیشرفتی نداشت و با قرار دادی که با پیمانکار جدید انعقاد شد به لطف خدا پیشرفت خوبی را شاهد بودیم. این پروژه با مشارکت ۷۰درصدی بخش خصوصی و ۳۰ درصد شهرداری در زمینه زمین و سازه اجرا می شود. و در مجموع با ۱۵ میلیارد تومان آورده و مابقی از بخش خصوصی قرار است تامین شود.به گفته این مسئول برای این بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی و فوق تخصصی با اختصاص یک دهکده سلامت و هزار متر زمین تجاری برای خودگردانی بیمارستان در مسائل مالی در نظر گرفته شده و امید است که در آینده ای نه چندان دور به بهره برداری برسد.

پایکاری همچنین از بهره برداری از سه سوله ورزشی با همکاری و پیگیری شورای شهر در سال ۹۴ خبر داد و افزود: همچنین قراردادی با شهرداری و تربیت بدنی تحت عنوان انتقال زمین چمن پوریای ولی به شهرداری به مدت ۱۵ سال برای احیای زمین چمن پوریای ولی در حال انجام است.شهر جدید هشتگرد به "مهستان" تغییر نام می دهد؟

پایکاری در ادامه گفتگو با خبرنگار مهر، از انتخاب نامی برای شهر جدید هشتگرد خبر داد و گفت: طی فراخوانی از اهالی شهر تقاضا کردیم تا نام های مد نظر خود را از طریق سامانه پیامکی به ما اعلام کنند که این امر با استقبال مردم روبرو شد و از بین اسامی پنج اسم مهستان، پارسیان، نگین، فشند و مهسار انتخاب شد که تحویل فرمانداری و قرار بر این شد که یکی از این نام ها انتخاب و به استانداری فرستاده شود. این امر انجام شد و پس از انتخاب نام مهستان توسط فرمانداری چهار ماه قبل به استانداری فرستاده شده اما تا امروز پاسخی برای ما نفرستاده اند و همچنان پیگیر هستیم تا تکلیف نامگذاری شهر مشخص شود. زیرساختهای مسکن مهر

پایکاری نسبت به زیرساختهای مسکن مهر چنین گفت: زیر ساختهای مسکن مهر با پیگیری های شرکت عمران در حال انجام است و یک خانه تکواندو و یک درمانگاه با مشارکت بخش خصوصی در مسکن مهر افتتاح شد.

وی گفت: مجوز حفر دو  چاه آب شرب از اداره آب دریافت شده است که تابستان امسال به شبکه آب شرب اضافه خواهد شد و به لطف خدا مشکل قطعی آب در این شهر نخواهیم داشت.

وی دلیل انجام عملیات حفاری در ورودی شهر جدید هشتگرد را انتقال فاضلاب فاز سه و مسکن مهر اعلام کرد و گفت: این حفاری ها برای انتقال فاضلاب های رها شده فاز ۳ و مسکن مهر به تصفیه خانه  انجام شده است. برای انتقال فاضلاب این منطقه فرماندار ساوجبلاغ، استاندار البرز و معاون عمرانی استاندار توجه قابل توجهی داشته اند و تابستان سال ۹۴ به بهره برداری خواهد رسید.سند چشم انداز ۲۰ ساله شهر تدوین شد

وی درباره وضعیت تدوین سند چشم انداز شهرداری شهر گفت: این سند راهبردی شهرداری در دهه فجر رونمایی شد که چشم انداز ۲۰ ساله شهر را نشان می دهد و از این به بعد بودجه شهر را براساس این سند برنامه ریزی و تنظیم خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد ورود دادگستری شماره دو به شهر بوده از اقدامات سال ۹۳ برشمرد و افزود: در تلاشیم تا اداره راهنمایی و رانندگی نیز به این شهر انتقال داده شود. سعی بر این است با حمایت و مساعدت شرکت عمران و فرماندهی نیروی انتظامی در سال ۹۴ کلانتری فاز ۷ هم افتتاح شود.

وی در پایان از افتتاح سالن آمفی تئاتر در شهر خبر داد و گفت: به امید خدا سالن آمفی تئاتر شهر جدید هشتگرد با ظرفیت ۶۰۰ صندلی تا پایان تابستان سال ۹۴ به بهره برداری خواهد رسید.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن