تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798477145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مگر می‌شود از بیرون ورزشگاه به داخل سنگ پرتاب کرد؟/پیشنهاد کردم هدایتی به باشگاه اضافه شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نژادفلاح:
مگر می‌شود از بیرون ورزشگاه به داخل سنگ پرتاب کرد؟/پیشنهاد کردم هدایتی به باشگاه اضافه شود
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: در بین برخی تماشاگران رفتارهای غیرورزشی هم وجود دارد که باید این مسئله ریشه‌ای از بین برود. مگر می‌شود از بیرون ورزشگاه آجر پاره و سنگ به داخل زمین پرتاب کنند؟

مگر می‌شود از بیرون ورزشگاه به داخل سنگ پرتاب کرد؟/پیشنهاد کردم هدایتی به باشگاه اضافه شود
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران محمدحسین نژادفلاح در خصوص اینکه او به عنوان سخنگوی باشگاه پرسپولیس انتخاب شده اما در دسترس خبرنگاران نیست اظهار داشت: خبر خاصی نبوده که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم. مسائل باشگاه را هم روی خروجی سایت قرار می‌دهیم اگر نیازی به اطلاع‌رسانی باشد با توجه به صلاحدید باشگاه در مورد آن صحبت خواهیم کرد و به مردم اطلاع خواهیم داد.


قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه برای سفر به عربستان خبرنگاری همراه با تیم اعزام نخواهد شد تأکید کرد: ما هیچ خبرنگاری را با خود نخواهیم برد. لیستی از افراد برای سفر به عربستان تدارک دیده شد که دیگر نمی‌توانیم از مطبوعات و پیشکسوتان را با خود ببریم اگر بخواهیم چنین کاری را انجام بدهیم شرمنده دیگران خواهیم شد و به همین دلیل یک پاسخ کلی داریم که غیر از ارکان باشگاه کسی به عربستان سفر نکند. مدیر رسانه‌ای هم به عنوان خبرنگار در کنار تیم است. شاید هم اکنون بگویید که با قرعه‌کشی و انتخاب یک خبرنگار موافقت می‌کردید اما در واقع چنین امری هم شدنی نبود. عربستان به همه ویزا نمی‌دهد حتی برای حج عمره هم هم اکنون ویزاها را اندک کرده است ما هم هنوز برخی از افرادی که قصد داشتیم ببریم را نتوانستیم ویزای آنها را بگیریم. اگر شما توانستید ویزای عربستان بگیرید مشکلی برای همراهی تیم وجود ندارد ما که می‌خواهیم هواپیمای چارتر بگیریم حالا صد نفر یا 150 نفر باشد اما مشکل ما این بود که سخت‌گیری‌های دیگری صورت می‌گیرد.


نژادفلاح در مورد صحبت‌های کفاشیان مبنی بر اینکه هواداران از بیرون ورزشگاه در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان اقدام به پرتاب اشیا کردند تصریح کرد: واقعیت این است که این مشکلات باید در خود فدراسیون حل شود ما به صورت موردی نمی‌توانیم در مورد آن صحبت کنیم. در شهر مسجد سلیمان طرفداران پرسپولیس هم حضور دارند، البته درست است که تیم خودشان هم است اما آنها واقعاً پرسپولیسی هستند حالا در بین برخی تماشاگران رفتارهای غیرورزشی هم وجود دارد که باید این مسئله ریشه‌ای از بین برود. مگر می‌شود از بیرون ورزشگاه آجر پاره و سنگ به داخل زمین پرتاب کنند؟


قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه لیست این باشگاه برای سفر به عربستان چند نفر است تأکید کرد: هنوز ویزاهای کاروان کامل نشده است حالا فرقی نمی‌کند 60 نفر یا 40 نفر باشد اما ما تمامی بازیکنان، کادر فنی و کادر پزشکی را به همراه خود خواهیم برد حتی بازیکنانی که در این فصل هم به میدان نرفتند با ما خواهند آمد. همچنین برخی از مسئولین باشگاه هم از جمله مدیر رسانه‌ای، مدیر روابط بین‌المللی و بنده در خدمت تیم خواهیم بود. همچنین 3 لیدر هم با ما خواهند آمد البته درست این بود که این نفرات را هم نبریم اما قبل از بازی لخویا صحبت کردم و گفتم که بین خودتان قرعه‌کشی کنید تا کسانی با ما به عربستان بیایند.



نژادفلاح در مورد اینکه چگونه لیدر باشگاه همراه تیم خواهند بود اما خبرنگار نمی‌تواند با تیم همراهی کند تصریح کرد: به هر حال باید فرصت بدهید من در دانشگاه تدریس می‌کنم و معتقدم بالاتر از رسانه چیزی نیست. وجود خبرنگار باعث می‌شود که مسائلی که مسئولان باشگاه از چشم‌شان پنهان مانده است دیده شود. باور کنید باید جایی مقابل این موضوع می‌ایستادم. اگر به خبرنگاران می‌گفتم بیایند باید پیشکسوتان را با خود می‌بردیم و پس از آن سایر افراد هم خواستار بودند که به عربستان بیایند به همین دلیل تصمیم گرفتیم غیر از ارکان اصلی باشگاه هیچ کس تیم را همراهی نکند. موضوع لیدرها را هم به من ببخشید. واقعاً برای خبرنگاران احترام قائلم و تلاش آنها را نادیده نمی‌گیرم. عذرخواهی می‌کنم که سه لیدر به لیست اضافه شده‌اند البته می‌دانم که مشکل شما با حضور آنها نیست بلکه دوست داشتید خودتان هم در این سفر معنوی حضور داشته باشید اما قول می دهم که جبران کنم. یک سمت این مسئله ما بودیم و سمت دیگرش بحث گرفتن ویزا بود. اگر توانستید ویزا بگیرید حتی با یک روز تأخیر هم به عربستان بیایید مشکلی ندارد. ما چندین سایت و رسانه داریم. لیدرها همزمان با لیست بازیکنان و کادر فنی ارسال شدند و هنوز لیست دوم ما برای دریافت ویزا نیامده است حتی برخی پیشکسوتان هم ویزایشان را دریافت کردند اما ما آنها را نمی‌بریم.


نژادفلاح در خصوص دستگیری عضو دیگری از هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس یادآور شد: باید مدیران عامل در این موضوع نگران باشند. به اعضای هیأت مدیره خیلی کار ندارند برای من هم عنوان مهم نیست حالا قائم مقامی باشد یا مدیر عاملی. مسئولیت کاری مهم است که اختیارات مدیرعامل را بر عهده دارند. در مدت طولانی که در هیأت مدیره و ورزش بوده‌ام سعی کردم مسائل و مشکلاتی را به وجود نیاورم و از اتفاقاتی که نباید بیفتد جلوگیری کنم اگر مشکلاتی که در گذشته برای مدیران به وجود آمده رخ نمی‌داد قطعاً هم اکنون مشکلات ما هم کمتر بود، به همین دلیل به سهم خودم سعی می‌کنم هیچ حاشیه جدیدی به وجود نیاورم.


وی در مورد حضور بازرسان در باشگاه پرسپولیس که پس از آن باعث شد سلیمی دستگیر شود گفت: من از این موضوع بی‌خبرم البته بازرسان دیداری هم با خود من داشتند که برای خوش و بش بود. در مورد موضوع سلیمی هم بی‌خبرم و قطعاً هر چیزی که بوده به پرسپولیس کنونی مربوط نمی‌شود.


وی در مورد اینکه فرد جدیدی به هیأت مدیره پرسپولیس اضافه خواهد شد یا خیر،‌گفت:‌قرار بود تکلیف واگذاری سهام پرسپولیس در مزایده دوم مشخص شود که چون شرکت‌کننده‌ای برای مزایده وجود نداشت این کار به مزایده سوم گذاشته شد، در هر صورت امیدوارم ترمیم هیأت مدیره یکی از مصوبات جلسه فردا باشد.



قائم‌مقام پرسپولیس در مورد اینکه آیا حسین هدایتی به هیأت مدیره این تیم اضافه می‌شود یا خیر،‌گفت: یکی از پیشنهادات من اضافه شدن هدایتی بود. من یکی دو دوره با او در هیأت مدیره بودم و او عاشقانه به پرسپولیس کمک می‌کند. پول سفر قبلی را هدایتی داد و امیدوارم پول سفر بعدی به عربستان را او بزرگورانه تقبل کند.البته شاید هر کسی برای کمک انگیزه‌های داشته باشد اما انگیزه هدایتی دوست داشتن پرسپولیس است. او علاقمندانه کمک می‌کند ویکی از گزینه‌هایم برای حضور در هیأت مدیره به وزیر شخص هدایتی است.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

آموزش مناسک حج در تمرین امروز پرسپولیس/سیلی محکم خانزاده زیر گوش علیپور!
هافبک برزیلی پرسپولیس از بیمارستان مرخص شد
نظر سنجی در مورد بهترین تیم باشگاهی آسیا + لینک شرکت در نظرسنجی
پرسپولیسی‌ها بدون مشکل ممنوع الخروجی به ریاض می‌روند/ پول توجیبی برای کاروان پرسپولیس
گزارش ناظر بازی را امروز به کمیته انضباطی ارائه می‌کنیم/تماشاچی برای ابراز احساسات به ورزشگاه می‌آید
با متخلفان بازی نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس برخورد قانونی می شود
رضاییان: ناظر فدراسیون فوتبال و خبرنگاران معیار خوبی برای قضاوت هستند/ پرتاب خمپاره از سوی تماشاگران صحت ندارد




۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن