تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798652616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیپی: پیشنهاد میلان به من صحت ندارد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: لیپی: پیشنهاد میلان به من صحت ندارد
کد خبر: ۴۸۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۳ - 15 March 2015


سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در جام جهانی 2006 می‌گوید میلان هیچ پیشنهادی برای کار به او نداده است.


به گزارش ایسنا، مارچلو لیپی موفق شد در جام جهانی 2006 به بزرگ‌ترین افتخار مربیگری خود دست یابد و به همراه آتزوری (تیم ملی ایتالیا) به قهرمانی در جام‌جهانی برسد.


او فصل گذشته موفق شد به همراه گوآنگ‌ژوی چین به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا نیز دست یابد.


مارچلو لیپی در گفت‌وگو با روزنامه‌ «مارکای» اسپانیا گفت: قهرمانی‌هایی که با گوآنگ‌ژو داشتم به هیچ‌وجه شانسی نبوده است. به طور کل قهرمانی هیچ وقت با شانس به دست نمی‌آید. شاید شما در یک تورنمنت، یک بازی و حداکثر دو بازی را با شانس ببرید اما نمی‌توانید تمام مسابقات را با شانس پیروز شوید. قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ چین افتخارات بزرگی در کارنامه ورزشی من محسوب می‌شود اما در مقایسه با جام جهانی افتخار کوچکی است. این روزها مشغول استراحت و لذت بردن از تعطیلات خود هستم اما علاقه دارم که پس از این بتوانم هدایت یک تیم ملی جاه‌طلب را بر عهده بگیرم و گمان کنم از ماه سپتامبر یا اکتبر آینده شغل جدیدم را در صورت دریافت پیشنهادی مناسب آغاز کنم. درباره پیشنهاد میلان نیز باید بگویم که این خبر صحت ندارد و میلان صحبتی با من نکرده است.


سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در جام جهانی 2006 ادامه داد: من با ایتالیا قهرمان جام جهانی شدم و سپس این تیم را ترک کردم که تصمیم اشتباهی بود. باید در تیم ملی ایتالیا می‌ماندم. خیلی از بازیکنانم نیز در آن زمان به من گفتند که استعفا ندهم و بمانم. شاید اگر در تیم ملی ایتالیا می‌ماندم می‌توانستیم در یورو 2008 نیز به قهرمانی برسیم. البته آن زمانی که تیم ایتالیا را ترک کردم، خیلی از بازیکنان اصلی تیمم از لحاظ سنی فوتبالشان تمام شده بود.


وی افزود: پس از پایان این فصل می‌خواهم دیگر در رده باشگاهی مربیگری نکنم و دوست دارم هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرم. از تیم ملی چین نیز پیشنهاد دارم و شاید این پیشنهاد را قبول کنم. دیگر آن توانایی را ندارم که هر روز در تمرینات یک تیم باشگاهی حضور داشته باشم. به همین خاطر دوست دارم سرمربی یک تیم ملی شوم.


مارچلو لیپی در ادامه درباره فوتبال باشگاهی در اسپانیا گفت: همیشه فوتبال تیم‌های اسپانیایی را دنبال کرده‌ام. تیم رئال مادرید دو بار برای هدایت این تیم به من پیشنهاد داد اما قبول نکردم. وقتی شما در یوونتوس هستید هیچ پیشنهادی نمی‌تواند شما را ترغیب به رفتن کند (با خنده).


وی درباره حضور ماسیمیلیانو آلگری در تیم یوونتوس گفت: من آلگری را به خوبی می‌شناسم و به او ایمان دارم. مطمئنم آلگری در یوونتوس موفق می‌شود. وقتی شما هدایت تیم بزرگی مثل اینتر، یوونتوس یا میلان را بر عهده دارید همیشه روی شما فشار است چرا که هواداران از شما قهرمانی می‌خواهند. آلگری با این شرایط بیگانه نیست. او قبلا در تیم میلان مربیگری کرده و این به سود اوست. من هواداران یوونتوس را درک می‌کنم اما باید از آلگری حمایت کرد. بازیکنان نیز باید مانند هواداران به آلگری احترام بگذارند. تنها در یک فضایی که احترام متقابل حاکم باشد تیم می‌تواند موفق شود و به قهرمانی برسد.


سرمربی سابق یوونتوس در ادامه اظهار کرد: آلگری کارهای زیادی در یوونتوس خواهد داشت. تیم مشکلات زیادی دارد که باید به زودی رفع شود. آلگری مربی جوانی است که با وجود آن توانسته در میلان به قهرمانی برسد و تجربه زیادی دارد. او کار بسیار سختی در یوونتوس دارد. آلگری هدایت تیمی را بر عهده گرفته است که سه سال پیاپی با اقتدار، قهرمانی در رقابت‌های سری A را به دست آورده و این در حالی است که خود آلگری نمایش بسیار ضعیفی با میلان داشت و بدترین نتایج تاریخ این تیم به دست آمد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن