تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819407158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخورد قاطع با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال در دستور کار پليس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ اسفند ۱۳۹۳ (۱۶:۵۹ب.ظ)
معاون اجتماعي پليس گيلان: برخورد قاطع با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال در دستور کار پليس موج - معاون اجتماعي پليس گيلان با تأکيد بر اينکه پليس مخالف شادي مردم نيست، گفت: برخورد قاطع با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال و توزيع کنندگان مواد محترقه در دستور کار پليس است.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، محمدرضا جعفري‌خيرخواه بعد از ظهر امروز در نشست انتظامي استان با اشاره به برنامه‌هاي پليس براي چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: آگاهي‌بخشي کودکان از خطرات مواد محترقه مهم‌ترين راه حل پيشگيري از حوادث چهارشنبه آخر سال است.
وي با بيان اينکه اطلاع‌رساني سوانح و حوادث چهارشنبه آخر سال سال‌هاي گذشته نيز به کاهش حوادث ناگوار کمک قابل توجهي مي‌کند، افزود: والدين بايد ضمن هوشياري بيشتر، فرزندان خود را با خطرات استفاده مواد محترقه و نگهداري اين مواد آتش‌زا آشنا کنند.
معاون اجتماعي پليس گيلان با تاکيد بر ضرورت برخورد با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال، تصريح کرد: پليس در چهار شنبه آخر سال در تمام نقاط شهر حضور دارد و با هنجارشکنان به شدت برخورد مي‌کند.
وي با بيان اينکه پليس به هيچ عنوان مخالف شادي مردم نيست، خاطرنشان کرد: پيشگيري از سد معبر و ايجاد مزاحمت براي مردم در چهارشنبه آخر سال را در دستور کار است.
معاون اجتماعي پليس گيلان با اشاره به اينکه پليس با افرادي که اقدام به خريد و فروش يا نگهداري مواد محترقه غيرمجاز کنند، برخورد مي‌کنند، گفت: اين افراد در آستانه نوروز مهمان بازداشتگاه مي‌شوند.
وي اقدام‌هاي پليس براي مقابله با توزيع کنندگان و نگهداري مواد محترقه را در راستاي حفظ سلامتي جان مردم دانست و از کشف بالغ بر يک ميليون و 805 هزار عدد انواع مواد محترقه غير مجاز در آستانه چهارشنبه آخر سال در گيلان خبر داد.
جعفري‌خيرخواه متذکر شد: برابر ماده 618 قانون مجازات اسلامي هر کس با هياهو، جنجال ، حرکات غير متعارف يا با تعرض به افراد، مخل نظم و آرامش عمومي شود و يا مردم را از فعاليت باز دارد به حبس از سه ماه تا يک سال و 74 ضربه شلاق محکوم مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن