تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813357960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رکوردشکنی طولانی‌ترین دیوار دومینو دنیا در دانشگاه آزاد قائمشهر


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: رکوردشکنی طولانی‌ترین دیوار دومینو دنیا در دانشگاه آزاد قائمشهر
دبیر برگزاری در مسابقات دومینو دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر گفت: رکوردشکنی طولانی‌ترین دیوار دومینو دنیا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر پایان پذیرفت.
به گزارش نامه نیوز،  منطقه مازندران، مهرداد ایرانی با بیان اینکه رقابت‌های دومینوی دانش آموزی و دانشجویی کشور با معرفی تیم‌های برنده و برتر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر پایان یافت، گفت: 60 تیم دانش آموزی و 13 تیم دانشجویی در مسابقات دومینو دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر برگزار شد شرکت کردند.

ایرانی افزود: این مسابقات در دو بخش دانش آموزی، دانشجویی انجام شد که 13 تیم دانشجویی با 4 هزار مهره به مدت چهار ساعت و تیم دانش آموزی با 3هزار مهره به مدت چهار ساعت با هم رقابت کردند.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات به صورت تاپلینگ برگزار شد و امتیازدهی تیم‌ها هم بر اساس تعداد سازوکارهای به کار رفته در طرح ها بود.

ایرانی گفت: در پایان این مسابقات در بخش دانش آموزی که به دو بخش ابتدایی و متوسطه تقسیم شد در بخش ابتدایی تیم گل رز سما قائم شهر مقام اول، تیم مگنولیا سما قائم شهر مقام دوم و تیم دختران آفتاب سما قائم شهر در جایگاه سوم ایستادند و در بخش متوسطه تیم رویش سما قائم شهر اول، تیم فردوسی ساری دوم و تیم تاور سما قائم شهر سوم شدند.

دبیر اجرایی مسابقات ملی دومینوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر افزود: در بخش دانشجویی تیم دانشگاه آزاد اسلامی تفرش مقام اول، تیم برارن دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر مقام دوم و تیم ویرجینیا دانشگاه بیرجند مقام سوم را از آن خود کردند.

وی اظهار داشت: رکوردشکنی طولانی‌ترین دیوار دومینو دنیا به طول 50 متر توسط دانشجویان شرکت کننده در این دوره از مسابقه انجام گرفته است.

ایرانی ادامه داد: طرح ایجاد شده توسط مهره‌های دومینو دراین مسابقات با عنوان «مادر سیمرغ ایران آسمانی شد» در راستای گرامیداشت مادر شهیدان کشوری انجام گرفت.

گفتنی است، این مسابقات به مدت 5 روز در قائم شهر ادامه داشت.



منبع: ایسنا


۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن