تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821116570




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصرف زنجبیل و برطرف شدن آبریزش بینی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تبریز؛
مصرف زنجبیل و برطرف شدن آبریزش بینی
استادیار گروه باغبانی دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز گفت: جوشانده یک یا دو برش از ریشه تازه زنجبیل برای درمان سرماخوردگی همراه با لرز و آبریزش بینی توصیه شده است.
سعیده علیزاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز  ضمن بیان این مطلب افزود: ریشه تازه و خشک شده زنجبیل خواص دارویی دارد.
وی تصریح کرد: روغن زنجبیل را می‌توان به روغن ماساژ برای دردهای رُماتیسمی و صدمات استخوانی اضافه کرد. علیزاده ادامه داد: اختلال کار معده، تهوع یا نفخ با چکاندن یک یا دو قطره از روغن زنجبیل روی یک حبّه قند و یا یک قاشق عسل برطرف خواهد شد. استادیار گروه باغبانی دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز یادآور شد: زنجبیل باعث افزایش بزاق دهان، جویدن راحت تَر غذا و جذب بیشتر مواد غذایی از طریق دهان می‌شود. وی افزود: روغن ماساژ تهیه شده از 5 تا 10 قطره روغن زنجبیل همراه با 25 میلی لیتر روغن بادام برای درمان کمردرد مناسب است. علیزاده تاکید کرد: از جوشانده ریشه خشک شده زنجبیل نیز برای رفع احساس پُری شکم موثر است.



انتهای پیام/ش



اخبار مرتبط

مصرف گیاه دارویی بارهنگ و برطرف شدن بیماری‌های التهابی مثانه
معرفی مقبره ی اوحدی مراغه ای عارف و شاعر پارسی‌گوی ایرانی
برگزاری مسابقات اسکی قهرمانی کشور در تبریز




۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن