تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819544588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوردبین: شانس بیاورند گابریل کور نشود |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: خوردبین: شانس بیاورند گابریل کور نشود
کد خبر: ۴۸۳۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۱ - 14 March 2015


محمود خوردبين را تا به حال تا اين حد عصباني نديده بوديم چنان از حوادث مسجد سليمان ناراحت بود که صراحتا تاکيد کرد اين صحنه هارا در عمر 48 سال فوتبالش نديده است.


به گزارش "ورزش سه" خوردبین در جواب این سوال که در مسجد سلیمان چه خبر بود جواب داد: جز سنگ و کلوخ وآجر وپاره آهن نبشی در این شهر خبری نبود،آن قدر در زمین شیء خارجی انداختند که نمیشد راه رفت چه رسد فوتبال!در نیمه دوم بچه های ما کلا در سمت راست زمین راه نمیرفتند،واقعا متاسفم.


داور گفت به سنگ کاری نداشته باشید
خوردبین افزود ؛از فغانی دلگیرم،انگار دیروز اصلا روز اونبود ،بازیکن ما سنگ وپاره آجر که داخل زمین بود را داور نشان داده وایشان گفته ؛کاری به اینها نداشته باشید بیندازید زمین وبازی کنید!خوردبین که ناباوری ما را می دید گفت ؛برید از عالیشاه بپرسید من راست می گویم یا نه،به خود عالیشاه گفته بود که بازیت را ادامه بده وبه سنگ ها کاری نداشته باش،بازیکن چطور می تواند در باران سنگ بازی کند وهر لحظه حس کند الان سنگی به سرش میخورد.


دعا کنید طوری نشود
حاضر بودم به جای این که 2 گل بخوریم وبازی را از دست بدهیم ،10 گل بخوریم وبرای این بچه اتفاقی نیفتد، او در این مملکت میهمان ماست،خدا کند اتفاقی برایش رخ ندهد،تا ما اینجا شرمنده او باشیم ،همین حالا او در اتاق عمل است واز خدا شفا وسلامتیش را می خواهم ،شما هم دعا کنید اتفاقی برایش رخ ندهد.


فرهنگ حرفه ای ندارند
در عمر 48 ساله حضورم در این فوتبال چیزهایی را در این شهر دیدم که قبلا ندیده بودم،یک تکه اهن نبشی را از زمین این شهر برداشته وآورده ام تا یادگاری از فوتبالی که اسمش را گذاشته ایم حرفه ای ،داشته باشم،من به مردم عزیز این شهر احترام میگذارم اما فرهنگ حرفه ای را مسئولان تیم مقابل باید برای طرفدارش آموزش دهد،ما هم تماشاگر داریم ،نوع پرشورش را هم داریم اما اگر در احساساتش بخواهد کاری کند وتوهینی کند،کنترلش میکنیم ،باور کنید این آهن نبشی به سر هرکس از من گرفته تا داور یا بازیکن حریف میخورد باعث مرگش میشد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن