تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816526907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم سختي ها، فشارها و تحريم ها را تحمل مي کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ اسفند ۱۳۹۳ (۱۴:۵۴ب.ظ)
امام جمعه قم: مردم سختي ها، فشارها و تحريم ها را تحمل مي کنند موج - خطيب جمعه قم گفت: مردم سختي ها، فشارها و تحريم ها را تحمل مي کنند ولي وقتي مي بينند در گوشه اي عده اي بدون توجه به بيت المال، تاخت و تاز مي کنند بطور قطعي نگران مي شوند و همه ما بايد مراقب باشيم.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم، آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري، در خطبه هاي نمازجمعه قم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان رهبري بعد از رحلت امام راحل، امواج، نقشه ها و فتنه هاي دشمنان را خنثي کرده و دست به انتخابي زد که هر روز که مي گذرد بر درستي کار خبرگان براي انتخاب رهبر فرزانه انقلاب اسلامي، بيشتر پي مي بريم.
وي همچنين با اشاره به انتخاب رييس و هيات رييسه مجلس خبرگان رهبري گفت: در اين اجلاسيه به دليل رحلت آيت الله مهدوي کني نيازمند تعيين هيات رييسه جديد بوديم و اقدام خبرگان در انتخاب رييس و اعضاي هيات رييسه که بدون تاثيرپذيري و فشارهاي بيروني انجام شده بايد الگوي مناسبي براي ساير حوزه ها باشد.
آيت الله حسيني بوشهري همچنين گفت: در کميسيون ها و جلسات پيش از دستور مجلس خبرگان رهبري به مسائل هسته اي، اقتصاد مقاومتي، وضعيت منطقه و معيشت مردم و ساير امور پرداخته شد و شيريني اين اجلاس ديدار با رهبر معظم انقلاب بود.
وي فرمايشات رهبر معظم انقلاب در ديدار اعضاي مجلس خبرگان رهبري با ايشان را بسيار مهم و از آن به عنوان يک منشور ياد کرد و افزود: سخنان ايشان بيشتر ادامه نامه اي بود که به جوانان آمريکايي و اروپايي نوشته بودند.
وي اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در اين ديدار با استناد به آيات متعدد قرآن مجيد توجه به همه ارکان و احکام دين را، مطالبه اسلام برشمردند و فرمودند: در معارف اسلامي، چيزي به نام دين حداقلي نداريم و بايد تحقق همه اجزاي اسلام و تحقق کامل دين مبين را هدف قرار داد و در اين مسير تلاش و حرکتِ رو به پيشرفت انجام داد. حفظ سيرت اسلام يعني در همه ظرفيتهايي که حرکت عمومي کشور، مردم و مسوولان را شکل مي دهد، اسلام، هدف و آرمان قرار گيرد و براي رسيدن به آن برنامه ريزي رو به کمال بشود و همه در اين مسير حرکت کنند.
آيت الله حسيني بوشهري ادامه داد: رهبر انقلاب در اين ديدار تصريح کردند اسلام هراسي در حقيقت ترجمه هراس و سراسيمگي زورگويان بين المللي از اسلام سياسي و اسلام حاضر در متن زندگي ملتهاست که ملت ايران با انقلاب اسلامي پرچمدار ايجاد، تثبيت و تقويت آن شده است.
وي گفت: رهبر انقلاب در اين ديدار تصريح کردند: آيا اگر اقتصاد کشور و زندگي ملت را به درآمد نفتي وابسته نمي کرديم و با پرهيز از ادامه اشتباه اوايل انقلاب مبني بر دولتي شدن همه مسائل، مردم را حقيقتاً وارد فعاليتهاي اقتصادي مي کرديم دشمن مي توانست با تحريم نفتي و تحريم دستگاههاي دولتي، اين آسيبها را وارد آورد؟ اگر مسائل را اينگونه ريشه يابي و علاج کنيم، مشکلات حل مي شود و نگاهمان به محبت دشمن نخواهد بود.
مدير حوزه هاي علميه سراسر کشور همچنين با اشاره به سخنان رهبر انقلاب پيرامون مسائل هسته اي افزود: رهبري فرمودند: تيمي که رييس جمهوري براي مذاکرات تعيين کردند افراد خوب، امين و دلسوزي اند که دارند براي صلاح کشور تلاش مي کنند، البته من نگرانم چون طرف مقابل اهل حيله گري، خدعه و خنجر از پشت زدن است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سالروز رحلت سيد احمد خميني فرزند برومند امام راحل گفت: تنها 2 جمله از آن شخصيت گرانقدر انقلاب را بيان مي کنم و خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل، ايشان در اواخر عمر فرمودند: آنچه امروز توجه ها را به کشور ما معطوف کرده مبارزه با استکبار است و رهبر معظم انقلاب از همان آرمان هايي دفاع مي کند که امام راحل دفاع کرده است.
آيت الله حسيني بوشهري گفت: مرحوم سيد احمد خميني در وصيت نامه خود به فرزندانش نيز بيان داشتند: هميشه سعي کنيد در خط رهبري باشيد و از آن جدا نشويد.
وي به سالروز تاسيس بنياد شهيد اشاره کرد و گفت: امروز عزت و اقتدار نظام جمهوري اسلامي مديون شهداست و بايد خانواده اين شهدا مورد حمايت و احترام قرار گيرند.
امام جمعه قم، کار فرهنگي براي فرزندان شهدا را بسيار موثر دانست و گفت: يک فرزند شهيد بايد براي جوانان ما در جامعه الگو باشد.
آيت الله حسيني بوشهري در خطبه نخست با اشاره به مسووليت پذيري و بيان جملات شيوايي از حضرت علي (ع) گفت: وقتي مردم کلام، حساسيت ها و ظرافت هاي حضرت علي را نسبت به بيت المال مي بينند، طبيعي است از خبرهاي اختلاس و تعرض به بيت المال نگران مي شوند.
وي افزود: مردم سختي ها، فشارها و تحريم ها را تحمل مي کنند ولي وقتي مي بينند در گوشه اي عده اي بدون توجه به بيت المال، تاخت و تاز مي کنند بطور قطعي نگران مي شوند و همه ما بايد مراقب باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن