تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804618053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانزاده: بعد از بُردن دربی ما را قلع‌ و قمع کردند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
خانزاده: بعد از بُردن دربی ما را قلع‌ و قمع کردند




مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از برد در دربی برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای بوده که ما تا نتیجه خوبی گرفتیم بلافاصله از راهی وارد شدند و ما را قلع و قمع کردند.





خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از برد در دربی برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای بوده که ما تا نتیجه خوبی گرفتیم بلافاصله از راهی وارد شدند و ما را قلع و قمع کردند.

محمدرضا خانزاده در خصوص بازی روز گذشته تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس گفت: این بازی بحث فنی ندارد که ما بخواهیم درباره‌اش صحبت کنیم و به نظرم این تیم باید به لیگ 8 یا 11 بیاید. چرا که امکانات‌شان را دیروز دیدیم. آنها حتی بر علیه داور هم شعار می‌دادند و می‌گفتند که وای به حال داور اگر نفت ببازد!

وی ادامه داد: واقعا خدا را شکر می‌کنم که این بازی مساوی شد و توانستیم سالم به تهران برسیم چرا که با شرایطی که آنجا داشت این امکان وجود داشت که آسیب جدی ببینیم و واقعا دیروز فوتبالی انجام نشد و اگر قرار بود یک فوتبال واقعی رخ دهد شک نکنید که مثل آب خوردن نفت مسجدسلیمان را می‌بردیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه چرا سازمان لیگ با درخواست تعلیق این بازی موافقت نکرد و حالا سرخ‌پوشان در آستانه بازی با النصر عربستان گابریل را از دست داده‌اند، افزود: بعد از اینکه دربی را بردیم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردند که این اتفاق افتاد که تا خوب نتیجه می‌گرفتیم بلافاصله از راهی وارد می‌شدند و ما را قلع و قمع می‌کردند و بعد از دربی هم دیدید بازیکنان ما را الکی محروم کرده و داوری‌هایی انجام شد که ما را به بحران برد اما الان که ما در آسیا هستیم نباید این کار انجام شود چراکه بازی‌های پرسپولیس حکم بازی ملی را دارد و باید از ما حمایت می‌کردند اما امیدوارم این مسائل حل شود.

خانزاده خاطرنشان کرد: ما ضربه خیلی بدی خوردیم چرا که از تاشکند که آمدیم سپس به تبریز رفتیم دوباره به تهران آمدیم و بعد راهی اهواز شدیم و با اتوبوس مسیر چند ساعته را به سمت مسجدسلیمان رفتیم و کل بازی و خستگی‌های یکطرف موضوعات دیگر هم در طرف دیگر چرا که انگار وارد جنگ شده بودیم چون خمپاره و سنگ برای ما پرت می‌کردند و آخر بازی هم نارنجک انداختند و گل اول‌شان را طوری زدند که سنگ برای بابک حاتمی پرتاب شد و او رفت که این موضوع را به داور بگوید.

وی درباره اظهارات مسعود رضائیان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان که گفته بود بدن بازیکنان ما مثل سنگ و آهن بود،‌ گفت: مگر آنها اتلتیکو مادرید و پاری‌سن ژرمن هستند که بدن‌هایشان سفت باشد؟! تیم آخر جدول که دیگر از این حرف‌ها ندارد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم پیش از دیدار با النصر عربستان افزود: بازی با النصر به مراتب سخت‌تر از بازی با بنیادکار و لخویا است چرا که آنها واقعا تیم خوب و قوی‌ای هستند که در عربستان باید با آنها بازی کنیم و آنها دیگر با سنگ و کلوخ به مصاف ما نمی‌آیند! این تیم هزینه کرده و ما هم با همه مشکلاتی که داریم بازی سختی برابر النصر خواهیم داشت اما امیدوارم اول بودن‌مان در لیگ قهرمانان آسیا را ادامه دهیم و بتوانیم در بازی‌های باقیمانده نتیجه خوبی بگیریم.







تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن