تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803352983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر عسلویه: مسئولین اجازه ندهند غارت فرهنگی اتفاق بیفتد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر عسلویه:
مسئولین اجازه ندهند غارت فرهنگی اتفاق بیفتد
امام جمعه و رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر عسلویه گفت: اجازه ندهید خرده‌فرهنگ‌های بیگانه فرهنگ بکر ما را دست‌خورده کنند.

خبرگزاری فارس: مسئولین اجازه ندهند غارت فرهنگی اتفاق بیفتد



به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد عصر امروز در سومین جلسه احیای امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی شهرستان عسلویه ضمن تشکر و قدردانی از حضور یکایک شرکت‌کنندگان در جلسه و با گلایه از عدم حضور بعضی از مسئولین اظهار داشت: تعدد جلسات و تعداد افراد حاضر در این نوع جلسات باعث همفکری بیشتر و نتیجه مطلوب‌تری می‌شود.

وی افزود: با نزدیک شدن ایام نوروز و ورود مسافران عزیز نوروزی به این شهر باید برای امنیت سواحل عسلویه و همین طور سواحل اطراف فکری اصولی و اساسی کرد و نظر به اینکه پیشگیری بهتر از درمان است نباید اجازه داد که مسائل به اندازه‌ای حاد شود که نیاز به درمان احساس شود.

امام جمعه عسلویه خاطرنشان کرد: نباید از کلمه امنیت فقط یک بعد امنیت اجتماعی برداشت شود بلکه در این ایام موضوع امنیت اخلاقی به مراتب مهم‌تر است. وی بیان کرد: ما فقط و فقط نباید نگران مسائل مالی مسافران باشیم بلکه باید تمهیداتی اندیشیده شود که رعایت اخلاق در درجه اول اهمیت واقع شود به ویژه با توجه به مقارن شدن ایام ابتدایی سال جدید با دهه فاطمیه تلاش بیشتری از طرف مسئولین طلب می‌کند، پس اهمیت موضوع امنیت دینی مردم بیشتر از مواقع دیگر احساس می‌شود. هاشمی‌نژاد همچنین ابراز داشت: مسئولین فرهنگی شهر باید طوری برنامه‌ریزی کنند که حضور گردشگران فقط به علت خوبی آب و هوای این قسمت در تعطیلات سال نو نباشد بلکه اقداماتی انجام شود تا مسافران نوروزی با آداب و رسوم و سنت‌های این منطقه آشنا شوند و با دستی پر به لحاظ شناخت فرهنگ و هنرهای این مناطق به شهرهای خود بازگردند.

وی به بکر بودن این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: نباید اجازه داد که فرهنگ دست‌نخورده این مناطق با ورود برخی خرده‌فرهنگ‌های بیگانه و غربی دست‌خورده شود و این مهم تلاش جمعی نیاز دارد. این مسئول یادآور شد: همه مسئولین باید توان بگذارند تا فرهنگ جامعه ما غالب باشد نه فرهنگ بیگانه که این سفرهای نوروزی بهترین موقعیت برای شناساندن فرهنگ  غنی این مرز و بوم است .

وی در ادامه با اشاره به  فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون اهمیت موضوع فرهنگ و ترویج فرهنگ نماز متذکر شد: این امر حاصل نخواهد شد مگر به تلاش تک‌تک افراد خانواده در عمل به مسائل و موضوعات دینی و اخلاقی.

امام جمعه عسلویه اضافه کرد: هر کدام از ما در قبال فرهنگ عمومی کشور مسئولیت عرفی و شرعی داریم و فردای قیامت در برابر حضرت حق باید پاسخگو باشیم و نباید اجازه دهیم که کشور ما دچار شبیخون فرهنگی شود. وی در پایان سخنانش از مسئولین فرهنگی حاضر در جلسه خواست تا تمام تلاش خود را به کار گیرند که در ایام آغاز سال جدید که مقارن با دهه فاطمیه است، خدای ناخواسته به ساحت مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) بی‌حرمتی نشود. انتهای پیام/2451/ج۴۰

93/12/21 - 22:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن