تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803965578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نصب GPS بر ناوگان‌های حمل‌ونقل عمومی


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


معاون وزیر راه و شهرسازی؛
نصب GPS بر ناوگان‌های حمل‌ونقل عمومی
مدیرعامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: از بهمن ماه 20 درصد قیمت‌های بلیت اتوبوس افزایش یافته بنابراین بعد از عید دیگر افزایش قیمتی نخواهیم داشت.




به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، کشاورزیان با اشاره به اینکه در چند سال اخیر حمل‌ونقل جاده‌ای به طور 100 درصد به بخش خصوصی واگذار شده است گفت: وظیفه دولت در این بخش سیاست‌گذاری و نظارت بر عملکرد بهتر این بخش‌ها است.

وی در ادامه افزود: سیاست ما در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای آن است که مسافر با بلیت وارد پایانه شود و وقت خود را صرف خرید بلیت از پایانه‌ها نکند بنابراین در طول سال از طریق اینترنت و یا از طریق پیش فروش حضوری بلیت خود را خریداری کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: از دهم اسفند ماه پیش فروش حضوری بلیت‌ها و از اوایل اسفند ماه نیز پیش فروش اینترنتی آغاز شده است البته بخشی از ظرفیت اتوبوس را نیز برای مراجعه حضوری مسافران در پایانه گذاشته‌ایم تا در صورت عدم خرید بلیت در این ایام مشکلی جهت خرید بلیت نداشته باشند.

کشاورزیان در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر 2 هزار دستگاه ناوگان اتوبوسرانی و 48 هزار دستگاه ناوگان بین استانی و چند هزار دستگاه ناوگان کرایه سواری در این ایام اضافه شده است.

مدیرعامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در ادامه اظهار داشت: چند سالی بود که افزایش قیمت در ایام نوروز 20 درصدی صورت می‌گرفت اما امسال تصمیم گرفته‌ایم در بهمن ماه 20 درصد افزایش دهیم و تا پایان سال دیگر رشد قیمتی نداشته باشیم.

وی یادآور شد: در چند سال گذشته در ایام نوروز 20 درصد قیمت‌ها رشد پیدا می‌کرد و بلافاصله بعد از پایان تعطیلات قیمت‌ها به حالت اولیه خود برمی‌گشت و دوباره بعد از چند ماه قیمت‌ها افزایش می‌یافت اما امسال شرکت‌ها تصمیم گرفتند در بهمن ماه قیمت را افزایش دهند و دیگر افزایش قیمتی نداشته باشیم.

کشاورزیان توضیح داد: خوشبختانه سهم حمل‌ونقل عمومی در تصادفات پایین است و این موضوع در جاده‌ها بیشتر محسوس است.

وی یادآور شد: بخشی از وظایف سازمان راهداری توجه به رانندگان و  استراحت کافی آنها است. طی جلساتی معین شد که اجازه رانندگی به رانندگانی که استراحت کافی ندارند ندهند و در صورتی که راننده‌ای با حالت خواب‌آلودگی رانندگی کند تخلف محسوب می‌شود و جریمه می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: رانندگان باید خود وجدان کاری داشته باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند و در صورتی که خواب‌آلوده باشند رانندگی نکنند تا جان مسافران به خطر نیفتد.

مدیرعامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در ادامه توضیح داد: از سه ماهه دوم امسال با هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی دوربین‌های ثبت تخلف در جاده‌ها فعال شده و سرعت‌های غیرمجاز ثبت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 32 هزار و 400 کیلومتر راه شریانی در کشور وجود دارد گفت: ترافیک اصلی در این راه‌ها است و در وحله اول تمامی راه‌های شریانی مجهز به دوربین ثبت تخلف شده‌اند و از اوایل سال آینده نیز این دوربین‌ها افزایش می‌یابد.

کشاورزیان در ادامه توضیح داد: از اوایل سال آینده GPS در ناوگان مسافری نصب می‌شود و مسافران بر اساس پیمایش خود کارت‌های سوختشان شارژ می‌شود و در صورتی که مسافران دچار تخلف یا افزایش سرعت غیرمجاز باشند در ایستگاه‌های پلیس راه جریمه می‌شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: با شرکت‌های خصوصی در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای باید به صورت منطقی برخورد کنیم در غیر این صورت در حوزه فروش بلیت یک بازار سیاه ایجاد می‌شود و دلالان در این حوزه فعال می‌شوند بنابراین باید در خصوص افزایش قیمت در این  حوزه سختگیری نکنیم./باشگاه/110
 



۲۱/۱۲/۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن