تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820229208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش : حل مشکل قطعی موقت سرور های GTA Online Heists


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:


وقتی که دیروز ماموریت های Heist بازی GTA Online بعد از مدت ها انتظار عرضه شدند، بسیاری به دلیل مشکلات سرور قادر به بازی کردن آن نبودند. حال، Rockstar Games امروز در توییتر از طرف تیم پشتیبانی خود گفت که این مشکلات حل شده اند.


مشکلات سرور خبر چیز جدیدی برای GTA Online نیستند. وقتی که این مد برای اولین بار در ماه اکتبر عرضه شد، با مشکلات گسترده ای رو به رو گردید. بیشتر این مشکلات برطرف شده اند و Rockstar حتی از بازیکنان با پاداش هایی همچون پولِ رایگانِ داخل بازی تشکر کرده است. Heists هم اکنون برای PS4، Xbox 360، Xbox One و PS3 در دسترس است. این مد برای نسخه ی PC هنگام عرضه در 14 آپریل قابل بازی خواهد بود. همه ی بازیکنان می توانند در دزدی ها (Heists) نقش داشته باشند، اما برای رهبری یک دزدی شخصیت شما باید حداقل سطح 12 بوده و یک آپارتمان کامل با همه ی تجهیزات در اختیار داشته باشد. Heists به عنوان "مراحل Co-op چهار نفره ی عظیم و چندلایه" توصیف شده است؛ که در آن بازیکنان باید با هم برای به انجام رساندن چند دزدی، همانند دزدی های خط داستانی Grand Theft Auto V، با هم مشارکت کنند. در حال حاضر 5 دزدی در GTA Online وجود دارد، که شامل یک دزدی "مقدمه" می شود که با حداقل 2 بازیکن به جای 4 نیز قابل انجام است. در پایان، لطفا دیدگاه خود را درباره ی تجربیات خود از GTA Online Heists با ما به اشتراک بگذارید. آیا شما نیز با این مشکلات سرور رو به رو بوده اید؟



1 ساعت پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن