تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820057246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناکامی تروریست‌های «النصره» در حمله به دورین |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ناکامی تروریست‌های «النصره» در حمله به دورین
ارتش سوریه تلاش تروریست‌های تکفیری «جبهه النصره» را برای حمله به شهر استراتژیک دورین در حومه لاذقیه دفع کرد و تعداد زیادی از آنها را به هلاکت رساند.
کد خبر: ۴۸۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶ - 12 March 2015


ارتش سوریه تلاش تروریست‌های تکفیری «جبهه النصره» را برای حمله به شهر استراتژیک دورین در حومه لاذقیه دفع کرد و تعداد زیادی از آنها را به هلاکت رساند.


به گزارش تسنیم به نقل از «المنار»، ارتش سوریه در جریان درگیری با عناصر مسلح شورشی که در تلاش برای حمله به شهر دورین در حومه لاذقیه بودند، 45 تروریست را به هلاکت رساند.


شهرک استراتژیک دورین در حومه شمالی لاذقیه و در 2 کیلومتری شهرک «سلما» یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های تروریست‌ها بود که اوایل هفته جاری به تصرف کامل ارتش سوریه در آمد و گزارش‌ها درمورد اشغال دوباره این شهر توسط شورشیان صحت ندارد.


گروه تروریستی- تکفیری جبهه النصره به کشته شدن شماری از عناصر مسلح خود از حمله «ابو سراقه الانصاری» و «ابو سندس المغربی» در شهر دورین اعتراف کرده است.


خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) نیز از عملیات موفقیت‌آمیز ارتش علیه عناصر مسلح در روستاهای «الزویک»، «مرج شیلی»، «جب قبطو»، «کتف الرمان»، «سلمی»، «وطا الخان» و «الکرت» در حومه شمالی لاذقیه، خبر داد.


سانا نوشت این عملیات به کشته شدن شمار زیادی از عناصر مسلح از جمله «عبدالوهاب حمیدی» و «مزوان الدمام» از اتباع لیبی و «عبدالله زریقی» تبعه اردنی و نیز انهدام تعدادی از خودروهای آنها منتهی شد.


گزارش‌های خبری از منطقه استراتژی «القلمون» در حومه غربی دمشق حاکی است که ارتش سوریه یکی از بزرگ‌ترین انبار تجهیزات نظامی گروه تروریستی «داعش» در «جرود قاره» را هدف قرار داد و مقادیری از این مهمات را منهدم کرد و شماری از عناصر تروریستی را کشت یا زخمی کرد.


در میان کشته شدگان داعشی اتباع سعودی نیز به چشم می‌خورد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن